benchmark.pl należy do grupy Wirtualna Polska Holding. Wirtualna Polska przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklamy, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej.
Twoje dane osobowe zbierane w Internecie, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w Internecie będą przetwarzane przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści.
Ponadto Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy z IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy przetwarzają Twoje dane na potrzeby funkcji i funkcji specjalnych, które ułatwiają nam świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklamy, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie: dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i
serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które
są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.
Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich
zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością,
zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich
zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów
przetwarzania Twoich danych znajdują się w
polityce
prywatności.
Komu możemy przekazać dane?Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym
do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w
oparciu o stosowną podstawę prawną.
Jakie masz prawa w stosunku do Twoich
danych?Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać
zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w
polityce
prywatności.
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o
ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu
pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes
administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę
na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie
Twojej dobrowolnej zgody.
Komentarze
(27)sn00p Jak wycenią usługę na 2,59 to z pewnością zarobią w Polsce więcej. 25,99 to absurd cenowy! dzejsonista Mogą possać kule! Sneer Który to już raz zabierają się za to blokowanie reklam. Ani złotówki na YT Premium nigdy nie wydam. Yamaraj6 Fajnie, fajnie, a może najpierw skupiliby się na walce z skamerskimi reklamami namawiającymi na "genialny inwestycje" przez które ludzie tracą później pieniądze. HardCorak Z takimi cenami to tylko powodzenia im życzyć bo szans to za dużych nie mają. xxx.514 Dlatego już od jakiegoś czasu ściągam na dysk to co chce obejrzeć, może i upierdliwe, ale nie mam zamiaru oglądać 10 niepomijalnych reklam, które są czasem dłuższe niż to, co mam zamiar obejrzeć. Lord_Nikkon Po pierwsze to co ja robię z treścią na mojej maszynie to moja sprawa i Google/YT mogą mnie ... Sami wiecie co. Po drugie eurokołchjozowy sąd orzekł (i choć raz ma rację), że używanie blokerów reklam nie jest zabronione. PO trzecie jak chce wesprzeć twórców to im wyślę kasę na patronite czymś innym a nie, że mam płacić wszystkim bo ilość g... jakie się widzi na YT przechodzi wszelką miarę i ta cenzura, że jak ktoś nagrywa informację o wojnie (np. w Izraelu, próbie zmiany prawa przez lewicę w związku z gwałtami etc, etc) to YT to cenzuruje pod kątem nie wiem czego - poprawności politycznej?
JebacSzatana NIECH SPIERD…JĄ!!! skalak23 Yutybe więcej by zarobił jakby opłata miesięczna była 2-3 zł razy miliony użytkowników. Przy takiej stawce nie opłacało by się kombinować. Amazon Prime kosztuje 49 zł rocznie przy takiej stawce nawet jak obejrzę tam 1-2 seriale rocznie nie opłaca się rezygnować bo to raptem jedno piwo miesięcznie. Przy stawce 26 zł nie od gospodarstwa domowego tylko konta to zdzierstwo. Jak w rodzinie są 4 osoby i kazda ma zapłacić 26 zł wykorzystam każdy bloker reklam dopóki da radę. denali i dlatego you tube ogląda coraz mniej osób Przem0l Spoko, jest jeszcze tiktok. Platforma jak kazda inna i tresc na niej jest tak jak wszedzie indziej. Tak jak na yt tak samo na tt jest sporo wartosciowej tresci jak i szajsu. Roznica jest taka, ze ten kto kontroluje yt nie kontroluje tt i to ich tak bardzo boli. MaxDamageDA Może to i są grosze w cywilizowanej walucie, jednak ostatnio wykupiłem sobie amazon prime tylko po to, żeby obejrzeć fallouta i byłem niezwykle zaskoczony widząc, że niespełna 50zł to cena za rok, a nie miesiąc. 27zł miesięcznie za yt wydaje się przy tym jakimś okrutnym żartem. OBoloG W razie czego można skopiować link do materiału video i skopiować go za free programem do tego służącym, nie powiem jakim ale pod każdego linuxa jest taki za darmo, który nie ma żadnych ograniczeń i można ściągać materiały w pełnej jakości a nawet wyciągać samą muzyke z nagrań video. antytalent Prędzej przestanę oglądać ten chłam niż zapłacę chociaż grosza googlowi. BariGT YT jeszcze nie zrozumial, ze tej wojny nie jest w stanie wygrac? Walka z wtyczkami i apkami do blokowania zwyczajnie nie ma sensu bo docelowo skonczy sie to powstaniem przegladrki optymalizowanej pod ogladanie w spokoju YT. Jak na razie to z sukcesow Gugla pozegnalem sie z Chromem bo nie dopuszcza aplikacji blokujacych reklamy XD vacotivus Jedyny odpowiedni krok to nie robić nic z tymi aplikacjami i uczynić Premium bardziej atrakcyjną ofertą. W rzeczywistości, jeśli faktycznie wykosiliby adblockery, to tylko kwestia czasu, zanim reklamy pojawią się też w Premium. GejzerJara Życzę góglowi i jego jutóbowi 1000000% skuteczności. czas na rynkową konkurencję :)
Zaloguj się, aby komentowaćJuż było o tym, że Google, nie ma prawa sprawdzać jakie wtyczki mają użytkownicy w swoich przeglądarkach. Łamią w ten sposób unijne prawa.
Wyłączyłem raz adblocka na głównej stronie youtuba i na 1 miejscu pokazywała mi się taka reklama, to zgłosiłem ją i zablokowałem. Po czym pokazała się następna taka sama tylko z innymi kolorami i tak 5 razy, ale google z takim czymś nic nie robi...
Zdaje sobie sprawę, że YT musi się z czegoś utrzymywać ale 25 zł miesięcznie to srogie przegięcie, jakby w cenie było nie wiem 10 filmów pełnometrażowych - to może jakoś dało się to uzasadnić.
"Ochrona widzów" my ass
btw. gdyby tak na ostro nie przeginali z reklamami, ich gęstością oraz czasem trwania, w ogóle nie byłoby czego blokować. sami sobie kręcą sznur.
pamiętam sytuację, jak to ludzie utrzymujący różne portale jęczeli, że agregatory treści tak bardzo kradną im treść. weszła ustawa, która tego zakazywała bez wyraźnej zgody tego "okradzionego". więc agregatory treści się temu podporządkowały, i ........ zaczęły się tworzyć kolejki do agregatorów treści, aby umieszczały co nieco u siebie, bo oglądalność im rypnęła na łeb w dół :)
mam nadzieję że gógla to samo dotknie. czas na otrześwienie, a nie robienie rynku pod siebie.