• benchmark.pl
  • Gry
  • Premierowe zwiastuny odświeżonych Darksiders 2 i Divinity: Original Sin
Gry

Premierowe zwiastuny odświeżonych Darksiders 2 i Divinity: Original Sin

przeczytasz w 1 min.

Obydwa tytuły zadebiutują 27 października - obydwa trafią na PlayStation 4 i Xbox One.

Divinity Darksiders 2

Odgrzewanie kotletów to prawdziwa zmora branży gier wideo. Twórcy tych dwóch produkcji pokazują jednak, że można zrobić to dobrze. Sprawdźcie zresztą sami premierowe zwiastuny dwóch odświeżanych tytułów – Divinity: Original Sin Enhanced Edition oraz Darksiders 2: Deathinitive Edition.

Oprócz pierwszej litery tytułu i daty premiery obie te gry łączy całkiem sporo. Po pierwsze, zarówno Divinity: Original Sin, jak i Darksiders 2 spotkały się z bardzo ciepłym przyjęciem ze strony graczy i recenzentów – pierwsza może pochwalić się średnią ocen na poziomie 87 proc., druga – 81-85 proc. (w zależności od platformy). Po drugie, w obu przypadkach będziemy mieli do czynienia z pierwszym ich kontaktem z konsolami obecnej generacji: Xbox OnePlayStation 4. Wreszcie po trzecie, tak jedna, jak i druga doczekały się poważnego odświeżenia.

Darksiders 2: Deathinitive Edition

Gra Darksiders 2: Deathinitive Edition to przede wszystkim nowy silnik graficzny, który poprawiać ma nie tylko jakość tekstur i rozdzielczość (1080p), ale też płynność animacji.

Pod względem fabuły i szeroko pojętej zawartości gracze otrzymają zarówno dostęp do „podstawki”, jak i wszystkich wydanych do tej pory rozszerzeń DLC. Masa poprawek dotknęła też mechaniki rozgrywki, która teraz ma być jeszcze przyjemniejsza.

Światowa premiera już 27 października. A to już wspomniany wcześniej zwiastun:

Divinity: Original Sin Enhanced Edition

Divinity: Original Sin w edycji Enhanced doczekało się z kolei ładniejszej oprawy wizualnej, wydłużonej kampanii fabularnej zwieńczonej zupełnie nowym zakończeniem, trybu kooperacji na podzielonym ekranie, całkowicie przebudowanego interfejsu użytkownika, poprawionego systemu craftingu oraz mnóstwa dodatkowych lokacji, zadań, stylów walki i postaci.

Więcej szczegółów na temat zmian znajdziecie tutaj. Tymczasem zachęcamy was do obejrzenia premierowego zwiastuna tej gry. Rynkowy debiut, jak już wspominaliśmy, 27 października.

Źródło: VG247, NordicGames, Larian Studios

Komentarze

7
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    DyndaS
    3
    Ciekawe czy zrobią Darksiders 3, bo studio chyba padło czy coś.


    Było 2 jeźdźców, ale gdzie dwaj kolejni :/ ?
    • avatar
      MaxDamageDA
      1
      Divinity OS polecam na PC. Wessało mnie na cały tydzień :P Wreszcie coś gdzie trzeba pomyśleć i przez pierwszą połowę gry walki są wyzwaniem, zwłaszcza dla melasów.

      Ciekawe kreatywne zagadki, dużo zadań pobocznych. Mnóstwo dróg do rozwiązania jednego problemu. Od czasów Baldura, Tormenta, Icewinda i prawdziwych Fallout'ów nic mnie tak nie wciągnęło :P
      • avatar
        hasati
        1
        Liczyłem chociaż na Darksiders 3. Mogli zakończyć to na trylogi pokazać 2 jeźdców w 1 części a tak lipa, nie będzie niczego... Wielka szkoda, wydając takie dobre gry i upaść. teraz to chyba trzeba jak EA i UBI walić w kulki robić bugged gry, do tego bez optymalizacji w 30fps bo to cinematic experiance i sprzedawać po 160zł.
        • avatar
          Zero-Cool
          0
          Orginalne studio po wydaniu Darksiders zostało wykupione bodajże przez THQ i połowa zespołu została zwolniona... albo zostali wszyscy ale tylko dostali połowe budżetu na nową grę, w każdym bądź razie Darksiders II był robiony tanio i szybko, potem THQ upadło i pewnie reszta zespołu też straciła robote (tak jak w przypadku Bioshock'a gdzie w zasadzie ludzie nie związani z tworzeniem poprzednich części tworzyli Infinity, ale w tym przypadku zysk był pewny tak jak teraz z nowym SW:Battlefront).
          Więc raczej tak samo jak nie ma i nie będzie powiedzmy Warhammer40k Dawn Of War 3 który należy teraz do sega tak samo i Darksiders 3 nie będzie bo te firmy po prostu czerpią zyski z prawa do tytułu tych gier (sega z setek DLC a nordic z nowego remastera chce troche kasy) i to im wystarczy (szkoda że takie firmy jak THQ czy stare Interplay, Bullfrog albo 3DO mimo wydania kultowych gier upadają).