Karty graficzne

Rise of the Tomb Raider

The Division

Ustawienia testowe

Ustawienia testowe

Rise of the Tomb Raider
1920x1080, Ustawienia bardzo wysokie, FXAA

nazwa karty średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s
ASUS GTX 1080 STRIX (1784/1250)  121
 112
GeForce GTX 1080 (1607/1250)  112
 104
GeForce GTX 1070 (1506/2000)  92
 86
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) 86
79
GeForce GTX 980 (1126/1750) 64
55
AMD Radeon R9 Fury X(1050/500) 60
52
GeForce GTX 970 (1051/1750) 59
52
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) 56
50
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) 51
46

Rise of the Tomb Raider
2560x1440, Ustawienia bardzo wysokie, FXAA

nazwa karty średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s
ASUS GTX 1080 STRIX (1784/1250)  79
 70
GeForce GTX 1080 (1607/1250)  74
 66
GeForce GTX 1070 (1506/2000)  61
 52
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) 58
50
GeForce GTX 980  (1126/1750) 46
41
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) 44
38
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) 40
34
GeForce GTX 970 (1051/1750) 39
33
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) 34
28

Rise of the Tomb Raider
3840x2160, Ustawienia bardzo wysokie, FXAA

nazwa karty średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s
ASUS GTX 1080 STRIX (1784/1250)  51
 43
GeForce GTX 1080 (1607/1250)  47
 40
GeForce GTX 1070 (1506/2000)  39
 31
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) 37
29
GeForce GTX 980 (1126/1750) 29
24
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) 22
19
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) 21
18
GeForce GTX 970 (1051/1750)  21
17
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) 17
13

Najnowsza odsłona Tomb Raidera nadal stanowi spore wyzwanie dla nawet najmocniejszych kart graficznych, szczególnie jeśli mówimy o rozdzielczości 4K. Karta Asusa spisała się w takim przypadku całkiem nieźle - oferując średnio nieco ponad 50 kl/s. Po minimalnej redukcji detali, możliwe było uzyskanie praktycznie stałych 60 klatek na sekundę.