

3DMark – Time Spy (DirectX 12)
[punkty] wynik ogólny
| 3600 MHz / CL17-19-19-39 | |
| 3200 MHz / CL16-18-18-36 | |
| 2133 MHz / CL15-15-15-36 |
3DMark – Time Spy (DirectX 12)
[punkty] wynik testu procesora
| 3600 MHz / CL17-19-19-39 | |
| 3200 MHz / CL16-18-18-36 | |
| 2133 MHz / CL15-15-15-36 |

3DMark – Fire Strike (DirectX 11)
[punkty] wynik ogólny
| 3200 MHz / CL16-18-18-36 | |
| 3600 MHz / CL17-19-19-39 | |
| 2133 MHz / CL15-15-15-36 |
3DMark – Fire Strike (DirectX 11)
[punkty] wynik testu procesora
| 3200 MHz / CL16-18-18-36 | |
| 3600 MHz / CL17-19-19-39 | |
| 2133 MHz / CL15-15-15-36 |
Szybsze pamięci mają niewielki wpływ na wydajność w benchmarku 3DMark (co ciekawe, w starszym trybie Fire Strike lepiej sprawdziły się niższe taktowanie 3200 MHz przy niższych timingach CL16).

Far Cry 5 - 1920 x 1080 Ultra (DirectX 11)
[fps] więcej = lepiej
| 3600 MHz / CL17-19-19-39 | |
| 3200 MHz / CL16-18-18-36 | |
| 2133 MHz / CL15-15-15-36 |
Far Cry 5 pokazał lekką przewagę szybszych pamięci 3600 MHz nad 3200 MHz. Podstawowe moduły 2133 MHz daleko w tyle.

Wiedźmin 3 - 1920 x 1080 Uber (DirectX 11)
[fps] więcej = lepiej
| 3600 MHz / CL17-19-19-39 | |
| 3200 MHz / CL16-18-18-36 | |
| 2133 MHz / CL15-15-15-35 |
Wiedźmin 3 lubi szybkie pamięci RAM - zastosowanie lepszych modułów 3600 MHz przekłada się na kilka dodatkowych FPS-ów.

Shadow of the Tomb Raider - 1920 x 1080 Najwyższe (DirectX 12)
[fps] więcej = lepiej
| 3600 MHz / CL17-19-19-39 | |
| 3200 MHz / CL16-18-18-36 | |
| 2133 MHz / CL15-15-15-36 |
Podobnie wygląda sytuacja w Shadow of the Tomb Raider - zastosowanie pamięci 3600 MHz pozwala uzyskać dodatkowe kl./s.

World War Z - 1920 x 1080 Ultra (Vulkan)
[fps] więcej = lepiej
| 3600 MHz / CL17-19-19-39 | |
| 3200 MHz / CL16-18-18-36 | |
| 2133 MHz / CL15-15-15-36 |
World War Z nie jest aż tak czuły na ustawienia pamięci operacyjnej, ale przejście z 3200 na 3600 MHz zwiększyło ilość minimalnych klatek obrazu.



