Karty graficzne

Crysis 3, Dirt: Showdown, Far Cry 3

przeczytasz w 1 min.

Crysis 3

Crysis 3 - DX11
1680x1050, Wysokie Detale, SMAA 2TX, AF x16

Zotac GTX 660 2GB (980/1502) 52
39
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (993/1502) 44
34
GeForce GTX 650 Ti Boost 2GB (980/1502) 43
34
Asus GTX 650 Ti BOOST DCUII OC 2GB (1020/1502) 43
34
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) 38
30
Gigabyte GTX 650 Ti (925/1350) 36
26
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) 31
24
Radeon HD 7790 1GB (1000/1600) 30
23
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) 27
21
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Crysis 3 - DX11
1920x1080, Wysokie Detale, SMAA 2TX, AF x16

Zotac GTX 660 2GB (980/1502) 46
35
GeForce GTX 650 Ti Boost 2GB (980/1502) 38
31
Asus GTX 650 Ti BOOST DCUII OC 2GB (1020/1502) 38
31
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (993/1502) 38
31
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) 34
27
Gigabyte GTX 650 Ti (925/1350) 31
25
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) 29
23
Radeon HD 7790 1GB (1000/1600) 28
22
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) 23
18
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Wrażenia z grania w Crysis 3 mieliśmy podobne, jak z testów w poprzednią część. GeForce GTX 650 Ti BOOST oferuje niezłą wydajność, ale odpowiedni komfort będzie dopiero po obniżeniu detali, lub wybieraniu niższych trybów rozdzielcości obrazu.

Dirt: Showdown

Dirt Showdown

Dirt: Showdown - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16

Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) 63
54
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) 62
53
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) 59
50
Radeon HD 7790 1GB (1000/1600) 57
48
Asus GTX 650 Ti BOOST DCUII OC 2GB (1020/1502) 55
48
GeForce GTX 650 Ti Boost 2GB (980/1502) 54
47
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (993/1502) 54
47
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) 48
41
Gigabyte GTX 650 Ti (925/1350) 44
38
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Dirt: Showdown - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16

Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) 58
50
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) 57
49
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) 55
47
Radeon HD 7790 1GB (1000/1600) 53
45
Asus GTX 650 Ti BOOST DCUII OC 2GB (1020/1502) 50
43
GeForce GTX 650 Ti Boost 2GB (980/1502) 49
42
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (993/1502) 49
42
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) 44
38
Gigabyte GTX 650 Ti (925/1350) 39
34
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Tym razem nowość z Santa Clara oddała pałeczkę pierwszeństwa karcie Radeon HD 7850. Co ciekawe Dirt: Showdown działał lepiej nawet na Radeonie HD 7790.

Far Cry 3

Far Cry 3 - DX11
1680x1050, Ultra Detale, AF x16,

Zotac GTX 660 2GB (980/1502) 62
53
Asus GTX 650 Ti BOOST DCUII OC 2GB (1020/1502) 39
32
GeForce GTX 650 Ti Boost 2GB (980/1502) 38
32
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (993/1502) 38
32
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) 36
31
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) 32
27
Radeon HD 7790 1GB (1000/1600) 31
26
Gigabyte GTX 650 Ti (925/1350) 31
26
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) 27
23
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Far Cry 3 - DX11
1920x1080, Ultra Detale, AF x16

Zotac GTX 660 2GB (980/1502) 37
32
Asus GTX 650 Ti BOOST DCUII OC 2GB (1020/1502) 35
27
GeForce GTX 650 Ti Boost 2GB (980/1502) 34
27
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (993/1502) 34
27
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) 33
28
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) 29
24
Radeon HD 7790 1GB (1000/1600) 28
22
Gigabyte GTX 650 Ti (925/1350) 28
23
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) 24
20
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Far Cry 3, to przepiękna dżungla, rozległe krajobrazy i bardzo zróżnicowana grafika – detale ustawione na Ultra mocno obciążają każdą kartę graficzną. Jak widać modele ze średniej półki nieźle się muszą napocić, aby uzyskać satysfakcjonujące rezultaty. Tym razem GeForce GTX 650 Ti BOOST pozwalał na niezłą grę w rozdzielczości 1680x1050. Radeon HD 7850 był podobnie szybki.