
Assassin’s Creed III

Assassin's Creed III - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA Niskie, AF x16
| Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | |
| Asus GTX 650 Ti BOOST DCUII OC 2GB (1020/1502) | |
| GeForce GTX 650 Ti Boost 2GB (980/1502) | |
| Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (993/1502) | |
| Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | |
| Gigabyte GTX 650 Ti (925/1350) | |
| Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | |
| Radeon HD 7790 1GB (1000/1600) | |
| Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | |
Assassin's Creed III - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA Niskie, AF x16
| Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | |
| Asus GTX 650 Ti BOOST DCUII OC 2GB (1020/1502) | |
| GeForce GTX 650 Ti Boost 2GB (980/1502) | |
| Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (993/1502) | |
| Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | |
| Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | |
| Gigabyte GTX 650 Ti (925/1350) | |
| Radeon HD 7790 1GB (1000/1600) | |
| Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | |
W odróżnieniu od testów w 3DMark, GeForce GTX 650 Ti BOOST dużo lepiej zaprezentował się w pierwszej z testowych gier. Assassin’s Creed III działał bardzo płynnie, nawet w Full HD z pełnym zakresem detali.
Battlefield 3

BattleField 3 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
| Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | |
| Asus GTX 650 Ti BOOST DCUII OC 2GB (1020/1502) | |
| GeForce GTX 650 Ti Boost 2GB (980/1502) | |
| Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (993/1502) | |
| Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | |
| Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | |
| Gigabyte GTX 650 Ti (925/1350) | |
| Radeon HD 7790 1GB (1000/1600) | |
| Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | |
BattleField 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
| Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | |
| Asus GTX 650 Ti BOOST DCUII OC 2GB (1020/1502) | |
| GeForce GTX 650 Ti Boost 2GB (980/1502) | |
| Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (993/1502) | |
| Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | |
| Gigabyte GTX 650 Ti (925/1350) | |
| Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | |
| Radeon HD 7790 1GB (1000/1600) | |
| Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | |
Również w Battlefield 3 GTX 650 Ti BOOST zdołał osiągnąć wyraźnie wyższy zakres kl./s niż Radeon 7850. Najnowszy akcelerator firmy Nvidia dysponował wystarczająco dużą wydajnością, aby bez przeszkód można było grać w BF3 w rozdzielczości 1920x1080.
Crysis 2

Crysis 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
| Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | |
| Asus GTX 650 Ti BOOST DCUII OC 2GB (1020/1502) | |
| Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | |
| GeForce GTX 650 Ti Boost 2GB (980/1502) | |
| Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (993/1502) | |
| Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | |
| Radeon HD 7790 1GB (1000/1600) | |
| Gigabyte GTX 650 Ti (925/1350) | |
| Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | |
Crysis 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
| Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | |
| Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | |
| Asus GTX 650 Ti BOOST DCUII OC 2GB (1020/1502) | |
| GeForce GTX 650 Ti Boost 2GB (980/1502) | |
| Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (993/1502) | |
| Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | |
| Gigabyte GTX 650 Ti (925/1350) | |
| Radeon HD 7790 1GB (1000/1600) | |
| Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | |
Dużym wyzwaniem dla nowego GeForce’a był Crysis 2 – w tą grę nie pogramy w rozdzielczości Full HD. Chyba, że obniżymy jakość grafiki. Niemniej jednak rywal w postaci Radeona 7850 także lepszy tutaj wcale nie był, zwłaszcza jeśli chodzi o minimalną liczbę kl./s.



