Komputery

Testy: Wiedźmin 2

z dnia

W testach wykorzystaliśmy grę spatchowaną do wersji 1.35. Czy RED Engine pozytywnie nas zaskoczy?


 

Wiedźmin 2 v1.35: 1920 x 1080
[FPS] Ultra, ubersampling wyłączony

2 x GTX 590 + Core i7 2600K 4,5 GHz 147
GTX 590 + Core i7 2600K 88
GTX 570 + Core i7 2600K 49

Wiedźmin 2 v1.35: 1920 x 1080
[FPS] Ultra, ubersampling włączony

2 x GTX 590 + Core i7 2600K 4,5 GHz 76
GTX 590 + Core i7 2600K 43
GTX 570 + Core i7 2600K 24

 

Tak!  Wręcz znakomite wykorzystanie czterech układów graficznych i rozgrywka w Full HD z włączonym uberpróbkowaniem jest po prostu komfortowa. Wniosek - im nowsza gra (i nowocześniejszy silnik), tym lepsze wykorzystanie konfiguracji multi-GPU.

 

Wiedźmin 2 v1.35: 1920 x 1080 - Nvidia 3D Vision
[FPS] Ultra, ubersampling wyłączony

2 x GTX 590 + Core i7 2600K 4,5 GHz 43
GTX 590 + Core i7 2600K 42

Wiedźmin 2 v1.35: 1920 x 1080 - Nvidia 3D Vision
[FPS] Ultra, ubersampling włączony

2 x GTX 590 + Core i7 2600K 4,5 GHz 22
GTX 590 + Core i7 2600K 21

 

Tym razem wyniki stoją w 100% zgodności z informacjami inżynierów Nvidii. Gra nie wykorzystuje ani PhysX GPU, ani też sprzętowych teselatorów i minimalnie wyższy wynik jest spowodowany podkręceniem procesora. Naprawdę wielka szkoda. Gdyby system 3D Vision wykorzystywał Quad SLI, możliwa byłaby rozgrywka w 3D przy włączonym uberpróbkowaniem ze średnią prędkością około 40 klatek na sekundę.

 

 

 

Wiedźmin 2 v1.35: 5760 x 1080 - Nvidia Surround
[FPS] Ultra, ubersampling wyłączony

2 x GTX 590 + Core i7 2600K 4,5 GHz 64
GTX 590 + Core i7 2600K 32

Wiedźmin 2 v1.35: 5760 x 1080 - Nvidia Surround
[FPS] Ultra, ubersampling włączony

2 x GTX 590 + Core i7 2600K 4,5 GHz 32
GTX 590 + Core i7 2600K 16

 

NIc dodać nic ująć. Uberpróbkowanie powoduje, że w rozdzielczości 5760 x 1080 prędkość działania spada do niebezpiecznego poziomu, jednak wyłączenie tej opcji pozwala w komfortowy sposób cieszyć się światem, w którym żyje Geralt z Rivii. Wrażenia z rozgrywki - niesamowite.