
Wydajność
Sprawność przeglądarki WWW
SunSpider JavaScript Benchmark
Domyślna przeglądarka systemowa, [ms] mniej = lepiej
| Samsung Galaxy S 4 GT-i9505 | 841 |
| HTC Windows Phone 8X | 892 |
| Nokia Lumia 820 | 918 |
| Nokia Lumia 920 | 923 |
| Apple iPhone 5 | 932 |
| Samsung Galaxy S3 | 1002 |
| Samsung Galaxy Note II | 1030 |
| LG Swift G | 1075 |
| HTC One | 1099 |
| Sony Xperia Z | 1283 |
| LG Nexus 4 | 1370 |
| Nokia Lumia 620 | 1432 |
| Huawei Ascend P2 | 1627 |
| Huawei Ascend P1 | 1641 |
| HTC One X | 1684 |
| Asus Padfone | 1702 |
| Samsung Galaxy Note | 1776 |
| Samsung Galaxy S3 mini | 1891 |
| Motorola RAZR Maxx | 1940 |
| Motorola RAZR | 1979 |
| Samsung Galaxy Nexus | 1989 |
| Yarvik Ingenia Synchro | 2127 |
| Apple iPhone 4S | 2251 |
| Huawei Honor U8860 | 2262 |
| GSmart GS202+ | 2334 |
| Yarvik Ingenia X1 | 2393 |
| LG Swift L9 | 2514 |
| HTC Sensation XE | 2689 |
| HTC Sensation XL | 2726 |
| HTC One V | 3247 |
| HTC Rhyme | 3341 |
| Samsung Galaxy S 2 | 3447 |
| LG Swift L7 | 3818 |
| LG Swift 2X | 3826 |
| LG Prada 3 | 3894 |
| Motorola Atrix | 3920 |
| Samsung Galaxy R | 4100 |
| LG Swift 3D | 4278 |
| LG Swift L5 | 4535 |
| Sony Ericsson Xperia Neo | 5055 |
| HTC Desire S | 5762 |
| HTC EVO 3D | 6108 |
| HTC Titan | 6488 |
| Nokia Lumia 710 | 6768 |
| Nokia Lumia 800 | 6826 |
| Nokia 500 | 6832 |
| Samsung Omnia W | 6972 |
| HTC Radar | 9115 |
| Motorola Fire XT 530 | 10521 |
| Samsung Wave 3 | 10647 |
| HTC ChaCha | 12819 |
| HTC Wildfire S | 15995 |
| Nokia C6-00 | 27977 |
| Dell Venue Pro | 45333 |
| Huawei Ideos U8500 | 66159 |
Test Sunspider został ukończony przez naszego LG Swift G z bardzo dobrym wynikiem 1075 ms. Test powtarzaliśmy kilkukrotnie i różnice nie przekraczały kilkunastu ms. Daje to nie tylko miejsce w czołówce, ale jest jednym z najlepszych rezultatów wśród testowanych przez nas smartfonów z Androidem.
3DMark (Ice Storm) - TOTAL
| LG Nexus 4 (Android 4.2) | |
| LG Swift G (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S 4 GT-i9505 (Android 4.2) | 10827 |
| Sony Xperia Z (Android 4.1) | |
| Huawei Ascend P2 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 mini (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S2 (Android 4.1) | 432 |
| GSmart GS202+ (Android 4.0) | 423 |
Ogólny wynik plasuje LG Swift G w czołówce najlepszych smartfonów jakie dotychczas testowaliśmy.
3DMark (Ice Storm) - Graphics
| LG Swift G (Android 4.1) | |
| LG Nexus 4 (Android 4.2) | |
| Samsung Galaxy S 4 GT-i9505 (Android 4.2) | 11374 |
| Sony Xperia Z (Android 4.1) | |
| Huawei Ascend P2 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 mini (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S2 (Android 4.1) | |
| GSmart GS202+ (Android 4.0) | 338 |
3DMark (Ice Storm) - Physics
| Sony Xperia Z (Android 4.1) | |
| LG Nexus 4 (Android 4.2) | |
| Samsung Galaxy S 4 GT-i9505 (Android 4.2) | |
| LG Swift G (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 (Android 4.1) | |
| Huawei Ascend P2 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S2 (Android 4.1) | |
| GSmart GS202+ (Android 4.0) | 3386 |
| Samsung Galaxy S3 mini (Android 4.1) |
3DMark (Ice Storm) - Graphics test 1 (fps)
| Samsung Galaxy S 4 GT-i9505 (Android 4.2) | 51,1 |
| LG Nexus 4 (Android 4.2) | |
| LG Swift G (Android 4.1) | |
| Sony Xperia Z (Android 4.1) | |
| Huawei Ascend P2 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 mini (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S2 (Android 4.1) | |
| GSmart GS202+ (Android 4.0) | 1,1 |
3DMark (Ice Storm) - Graphics test 2 (fps)
| LG Swift G (Android 4.1) | |
| LG Nexus 4 (Android 4.2) | |
| Samsung Galaxy S 4 GT-i9505 (Android 4.2) | 47,9 |
| Sony Xperia Z (Android 4.1) | |
| Huawei Ascend P2 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S2 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 mini (Android 4.1) | |
| GSmart GS202+ (Android 4.0) | 2,3 |
3DMark (Ice Storm) - Physics test (fps)
| Sony Xperia Z (Android 4.1) | |
| LG Nexus 4 (Android 4.2) | |
| Samsung Galaxy S 4 GT-i9505 (Android 4.2) | 29,4 |
| LG Swift G (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 (Android 4.1) | |
| Huawei Ascend P2 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S2 (Android 4.1) | |
| GSmart GS202+ (Android 4.0) | 10,8 |
| Samsung Galaxy S3 mini (Android 4.1) |

Testy w 3D Mark również mile nas zaskoczyły, choć takich wyników się w zasadzie spodziewaliśmy, zarówno w teście Ice Storm jak i Ice Strorm Extreme. W tym drugim jest on absolutnym liderem naszego zestawienia.
3DMark (Ice Storm Extreme) - TOTAL
| LG Swift G (Android 4.1) | |
| LG Nexus 4 (Android 4.2) | 6229 |
| Sony Xperia Z (Android 4.1) | |
| Huawei Ascend P2 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S2 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 mini (Android 4.1) |
3DMark (Ice Storm Extreme) - Graphics
| LG Swift G (Android 4.1) | |
| LG Nexus 4 (Android 4.2) | 5737 |
| Sony Xperia Z (Android 4.1) | |
| Huawei Ascend P2 (Android 4.1) | 1958 |
| Samsung Galaxy S3 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S2 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 mini (Android 4.1) |
3DMark (Ice Storm Extreme) - Physics
| LG Swift G (Android 4.1) | |
| LG Nexus 4 (Android 4.2) | 8898 |
| Samsung Galaxy S3 (Android 4.1) | |
| Sony Xperia Z (Android 4.1) | |
| Huawei Ascend P2 (Android 4.1) | 5509 |
| Samsung Galaxy S2 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 mini (Android 4.1) |
3DMark (Ice Storm Extreme) - Graphics test 1 (fps)
| LG Swift G (Android 4.1) | |
| LG Nexus 4 (Android 4.2) | 28,9 |
| Sony Xperia Z (Android 4.1) | |
| Huawei Ascend P2 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 mini (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S2 (Android 4.1) |
3DMark (Ice Storm Extreme) - Graphics test 2 (fps)
| LG Swift G (Android 4.1) | |
| LG Nexus 4 (Android 4.2) | 21,9 |
| Sony Xperia Z (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 (Android 4.1) | |
| Huawei Ascend P2 (Android 4.1) | 6,9 |
| Samsung Galaxy S2 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 mini (Android 4.1) |
3DMark (Ice Storm Extreme) - Physics test (fps)
| LG Swift G (Android 4.1) | |
| LG Nexus 4 (Android 4.2) | 28,2 |
| Samsung Galaxy S3 (Android 4.1) | |
| Sony Xperia Z (Android 4.1) | |
| Huawei Ascend P2 (Android 4.1) | 17,5 |
| Samsung Galaxy S2 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 mini (Android 4.1) |
AnTutu System Benchmark - TOTAL SCORE
| Samsung Galaxy S 4 GT-i9505 (Android 4.2) | |
| HTC One (Android 4.1) | |
| Sony Xperia Z (Android 4.1) | |
| LG Swift G (Android 4.1) | 18576 |
| LG Nexus 4 (Android 4.2) | |
| Samsung Galaxy S3 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy Camera (Android 4.1) | |
| Huawei Ascend P2 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S2 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 mini (Android 4.1) | |
| Yarvik Ingenia Synchro (Android 4.0) | |
| GSmart GS202+ (Android 4.0) |
AnTutu System Benchmark - RAM
| Samsung Galaxy S 4 GT-i9505 (Android 4.2) | |
| Sony Xperia Z (Android 4.1) | |
| HTC One (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 (Android 4.1) | |
| LG Swift G (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy Camera (Android 4.1) | |
| Huawei Ascend P2 (Android 4.1) | |
| LG Nexus 4 (Android 4.2) | |
| Samsung Galaxy S2 (Android 4.1) | |
| Yarvik Ingenia Synchro (Android 4.0) | |
| Yarvik Ingenia X1 (Android 4.0) | 1201 |
| GSmart GS202+ (Android 4.0) | 1165 |
| Samsung Galaxy S3 mini (Android 4.1) |
AnTutu System Benchmark - CPU - liczby całkowite
| Samsung Galaxy S 4 GT-i9505 (Android 4.2) | |
| Sony Xperia Z (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy Camera (Android 4.1) | |
| LG Nexus 4 (Android 4.2) | |
| HTC One (Android 4.1) | |
| Huawei Ascend P2 (Android 4.1) | |
| LG Swift G (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S2 (Android 4.1) | |
| Yarvik Ingenia X1 (Android 4.0) | 1352 |
| Yarvik Ingenia Synchro (Android 4.0) | |
| GSmart GS202+ (Android 4.0) | 1325 |
| Samsung Galaxy S3 mini (Android 4.1) |
AnTutu System Benchmark - CPU - liczby zmiennoprzecinkowe
| Samsung Galaxy S 4 GT-i9505 (Android 4.2) | |
| Sony Xperia Z (Android 4.1) | |
| HTC One (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy Camera (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 (Android 4.1) | |
| LG Swift G (Android 4.1) | |
| Huawei Ascend P2 (Android 4.1) | |
| LG Nexus 4 (Android 4.2) | |
| Samsung Galaxy S2 (Android 4.1) | |
| GSmart GS202+ (Android 4.0) | |
| Yarvik Ingenia X1 (Android 4.0) | 1158 |
| Yarvik Ingenia Synchro (Android 4.0) | |
| Samsung Galaxy S3 mini (Android 4.1) |
AnTutu System Benchmark - Grafika 2D
| HTC One (Android 4.1) | |
| LG Nexus 4 (Android 4.2) | |
| LG Swift G (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S 4 GT-i9505 (Android 4.2) | |
| Sony Xperia Z (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy Camera (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S2 (Android 4.1) | |
| Huawei Ascend P2 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 mini (Android 4.1) | |
| GSmart GS202+ (Android 4.0) | 385 |
| Yarvik Ingenia Synchro (Android 4.0) | |
| Yarvik Ingenia X1 (Android 4.0) | 362 |
AnTutu System Benchmark - Grafika 3D
| Samsung Galaxy S 4 GT-i9505 (Android 4.2) | |
| LG Swift G (Android 4.1) | |
| HTC One (Android 4.1) | |
| LG Nexus 4 (Android 4.2) | |
| Sony Xperia Z (Android 4.1) | |
| Huawei Ascend P2 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy Camera (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S2 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 mini (Android 4.1) | |
| GSmart GS202+ (Android 4.0) | 1771 |
| Yarvik Ingenia Synchro (Android 4.0) | |
| Yarvik Ingenia X1 (Android 4.0) | 1321 |
AnTutu System Benchmark - Baza danych
| Samsung Galaxy S 4 GT-i9505 (Android 4.2) | |
| Sony Xperia Z (Android 4.1) | |
| Huawei Ascend P2 (Android 4.1) | |
| HTC One (Android 4.1) | |
| LG Swift G (Android 4.1) | |
| LG Nexus 4 (Android 4.2) | |
| Samsung Galaxy S3 (Android 4.1) | |
| Yarvik Ingenia Synchro (Android 4.0) | |
| Yarvik Ingenia X1 (Android 4.0) | 515 |
| Samsung Galaxy Camera (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 mini (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S2 (Android 4.1) | |
| GSmart GS202+ (Android 4.0) | 410 |
AnTutu System Benchmark - Zapis na SD
| HTC One (Android 4.1) | |
| Huawei Ascend P2 (Android 4.1) | |
| Sony Xperia Z (Android 4.1) | |
| LG Swift G (Android 4.1) | |
| LG Nexus 4 (Android 4.2) | |
| Samsung Galaxy S 4 GT-i9505 (Android 4.2) | |
| Yarvik Ingenia X1 (Android 4.0) | 150 |
| Samsung Galaxy S2 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy Camera (Android 4.1) | |
| Yarvik Ingenia Synchro (Android 4.0) | |
| Samsung Galaxy S3 mini (Android 4.1) | |
| GSmart GS202+ (Android 4.0) | 98 |
AnTutu System Benchmark - Odczyt z SD
| Yarvik Ingenia Synchro (Android 4.0) | |
| HTC One (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 (Android 4.1) | |
| Huawei Ascend P2 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S 4 GT-i9505 (Android 4.2) | |
| Sony Xperia Z (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 mini (Android 4.1) | |
| LG Swift G (Android 4.1) | |
| LG Nexus 4 (Android 4.2) | |
| GSmart GS202+ (Android 4.0) | |
| Yarvik Ingenia X1 (Android 4.0) | 172 |
| Samsung Galaxy S2 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy Camera (Android 4.1) |

Wyniki w tym będącym źródłem wielu kontrowersji w ostatnich dniach benchmarku były już bardziej przewidywalne. LG Swift G zanotował wyniki podobne (o kilkaset punktów wyższe) do tych, którymi mógł pochwalić się Nexus 4. LG Swift G jest smartfonem, który nawet w obliczu topowych modeli Full HD oferuje wystarczający potencjał by sprawdzać się jeszcze przez kilka lat.
GLBenchmark 2.5 – Egypt HD (onscreen)
| LG Nexus 4 (Android 4.2) | |
| LG Swift G (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S 4 GT-i9505 (Android 4.2) | |
| HTC One (Android 4.1) | |
| Sony Xperia Z (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy Camera (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 mini (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S2 (Android 4.1) | |
| Huawei Ascend P1 (Android 4.0) | |
| Huawei Ascend P2 (Android 4.1) | |
| Yarvik Ingenia Synchro (Android 4.0) | |
| Yarvik Ingenia X1 (Android 4.0) | |
| GSmart GS202+ (Android 4.0) | 3 |
GLBenchmark 2.5 – Egypt HD (offscreen)
| Samsung Galaxy S 4 GT-i9505 (Android 4.2) | |
| HTC One (Android 4.1) | |
| LG Nexus 4 (Android 4.2) | |
| Sony Xperia Z (Android 4.1) | |
| LG Swift G (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy Camera (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S2 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 mini (Android 4.1) | |
| Huawei Ascend P1 (Android 4.0) | |
| Yarvik Ingenia X1 (Android 4.0) | |
| Yarvik Ingenia Synchro (Android 4.0) | |
| GSmart GS202+ (Android 4.0) | 2 |

W tym benchmarku w starszej wersji testy Egipt HD wyniki były nieco słabsze niż dla Nexusa 4. Z kolei dla testu T-Rex HD, LG Swift G wypadł w zasadzie identycznie jak jego Google'owa wersja.
GLBenchmark 2.7 – T-Rex HD (onscreen)
| LG Nexus 4 (Android 4.2) | |
| LG Swift G (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S 4 GT-i9505 (Android 4.2) | |
| Sony Xperia Z (Android 4.1) | |
| Huawei Ascend P1 (Android 4.0) | |
| Samsung Galaxy S3 mini (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S2 (Android 4.1) | |
| Yarvik Ingenia Synchro (Android 4.0) | |
| Yarvik Ingenia X1 (Android 4.0) | |
| GSmart GS202+ (Android 4.0) |
GLBenchmark 2.7 – T-Rex HD (offscreen)
| Samsung Galaxy S3 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S 4 GT-i9505 (Android 4.2) | |
| LG Swift G (Android 4.1) | |
| Sony Xperia Z (Android 4.1) | |
| LG Nexus 4 (Android 4.2) | |
| Huawei Ascend P1 (Android 4.0) | |
| Huawei Ascend P2 (Android 4.1) | 4,3 |
| Samsung Galaxy S2 (Android 4.1) | |
| Samsung Galaxy S3 mini (Android 4.1) |
Mimo bardzo dobrych wyników w benchmarkach niepokoiła nas pewna sprawa. Im dłużej testowany był smartfon, tym bardziej się nagrzewał. Wzrost temperatury przy bezustannych puszczaniu benchmarków graficznych dawał się wyczuć w okolicach obiektywu tylnej kamery. Czy grzanie się smartfona, które w końcu musiało zaowocować włączeniem mechanizmu ochrony przed przegrzaniem, może mieć istotny wpływ na wydajność?
Przeprowadziliśmy kilkanaście następujących po sobie sekwencji testów. I faktycznie im dłużej pracuje smartfon tym słabsze były wyniki, niemniej nadal zadowalające. Wystarczył krótki odpoczynek, by smartfon wrócił do formy.
Granie
Wydajność chipsetu Snapdragon 4 Pro zmierzona w syntetycznych benchmarkach kazała nam oczekiwać wysokiego komfortu rozrywki. I nie myliliśmy się. Obraz w grach był generowany płynnie i bez artefaktów. Istnieje jednak ryzyko, że gdy LG Swift G zacznie się nagrzewać, ze wspomnianego już powodu jego wydajność może zostać ograniczona, a to może zaowocować przycięciami podczas rozgrywki. W naszym przypadku nawet mimo dość mocnego nagrzania się podczas rozgrywki w Real Racing 3, nie zauważyliśmy zmniejszenia komfortu gry.


Czas pracy na baterii
LG Swift G wyposażono w akumulator o pojemności 2100 mAh, co w przypadku czterordzeniowej mocnej jednostki wydaje się być minimum dla zapewnienia rozsądnego czasu pracy. W menu smartfona znajdziemy dwie funkcje wspomagające gospodarkę energia. Pierwsza to optymalizator procesora, który dynamicznie zarządza pracą rdzeni. Funkcja ta określana jest jako Tryb Eco. Nie ma ona negatywnego wpływu na ogólną wydajność smartfona.
Druga funkcja to tradycyjny tryb oszczędzania akumulatora. Możemy samodzielnie zdefiniować jak w przypadku aktywowania się trybu oszczędnościowego mają się zmienić ustawienia, o krytycznym znaczeniu dla poboru energii.

Żadnych szans na wymianę akumulatora domowymi sposobami.
Ponieważ LG Swift G wyposażono praktycznie, w te same komponenty, co Nexus 4, spodziewaliśmy się podobnych wyników pod względem czasu pracy. I tak czas czuwania wyniósł 11-14 dni, czyli trochę mniej niż się spodziewaliśmy. Odtwarzanie plików muzycznych nie było dla smartfona wielkim wyzwaniem, możemy oczekiwać około 50 godzin ciągłej pracy w tym trybie. Zaskoczyły nas z kolei wyniki dla wideo. W przypadku materiału HD smartfon był w stanie pracować nawet prawie 10 godzin. Powtarzaliśmy te pomiary i zawsze otrzymywaliśmy zbliżony wynik. Wideo Full HD o większym bitrate i przeskalowywane było już większym wyzwaniem i smartfon zameldował się na mecie z wynikiem niespełna 8 godzin. Mimo to i tak jest to bardzo dobry rezultat. Czas serfowania wyniósł około 7 godzin, a rozmów 14 godzin. Te dwie wartości są porównywalne z tym, co pokazał nam LG Nexus 4.

Decydując się na intensywne wykorzystywanie LG Swift G trzeba liczyć się z rozładowaniem akumulatora po około 8 godzin. Umiarkowane korzystanie ze smartfona zmusi nas do doładowania dopiero przed końcem drugiego dnia. I w tym przypadku wynik podobny jak dla LG Nexus 4.
- Czas czuwania: 11-14 dni
- Czas rozmów (3G): 14 godzin
- Przeglądanie internetu: 7 godzin
- Odtwarzanie filmu: 8-10 godzin
Decydując się na intensywne wykorzystywanie LG Swift G trzeba liczyć się z rozładowaniem akumulatora po około 8 godzin. Umiarkowane korzystanie ze smartfona zmusi nas do doładowania dopiero przed końcem drugiego dnia. I w tym przypadku wynik podobny jak dla LG Nexus 4. Czas ładowania wynosi od około 3 do 3 i pół godziny. Uruchomienie wyłączonego smartfona zajmuje niespełna 20 sekund.
Jasność i kąty widzenia
Byliśmy bardzo zadowoleni wyświetlaczem w LG Nexus 4 i jego ostrością. To samo możemy powiedzieć o LG Swift G, a nawet więcej, gdyż wyświetlacz tego smartfona jest odrobinę jaśniejszy niż panel Nexusa. Wykonany został w tej samej technologii True HD-IPS.
Mimo bardzo dużej jasności i sporego kontrastu ekran nie zdał jednak, co zresztą nie jest wielką ujmą, najtrudniejszego z testów. Pracy w pełnym słońcu. Co prawda dało się przy maksymalnej jasności kadrować z rozsądnym komfortem, ale dłuższe korzystanie ze smartfona w takich warunkach nie ma sensu. Podobnie zachowywał się zresztą ekran LG Nexus 4 i wielu innych testowanych smartfonów.
We wszystkich innych sytuacjach, niezależnie od tego czy było to przeglądanie sieci, oglądanie filmów czy edycja dokumentów, ekran sprawował się już bardzo dobrze. Zwracamy uwagę, że przekątna 4,7" jest, z perspektywy retinowego kryterium, prawie optymalna dla rozdzielczości 1280×768 pikseli (około 318 ppi).
Kąty widzenia są bardzo dobre, podobnie jak odwzorowanie barw. Nie możemy jednak pominąć faktu, występowania zmian kolorystyki, gdy patrzymy się pod coraz większym kątem od prostopadłej do płaszczyzny ekranu. Im ten kąt większy, tym silniejsza jest niebieska lub żółta dominanta barwna (zależnie od kierunku). Gdy jasność ekranu ustawimy na maksymalną wartość, patrząc się wzdłuż przekątnej panelu, zauważymy także solaryzację ciemnych barw. To na szczęście spodziewane zachowanie paneli IPS. Podobnie ma się sprawa ze spadkiem jasności, z którym oko ludzkie jest w stanie sobie poradzić.
GPS
W przypadku LG Swift G mamy do dyspozycji standardowo mapy Google. Sam moduł GPS działa bardzo sprawnie i dokładnie. Również szybkość aktualizacji pozycji jest zadowalająca. GPS bez jakiegokolwiek wsparcia już po około 30-40 sekundach ustalał dokładną pozycję. Gdy posiłkujemy się sieciami Wi-Fi lub sygnałem sieci mobilnej, określenie położenia smartfona następuje w ciągu kilku sekund.

Wi-Fi
Również w stosunku do pracy bezprzewodowej sieci Wi-Fi nie mieliśmy zastrzeżeń. Połączenie nawiązywane jest szybko i utrzymywane było bez zakłóceń, nawet gdy znacznie oddaliliśmy się od stacji bazowej (na 20-30 metrów). W LG Swift G mamy do dyspozycji dwuzakresowe Wi-Fi z możliwością wyboru pasma pracy.

841
1075




