
Thief
1920 x 1080 px, ustawienia bardzo wysokie
ZOTAC GeForce GTX 970 AMP! Omega Edition |
![]() ![]() |
Sapphire Radeon R9 290X Vapor-X (Mantle) |
![]() ![]() |
Sapphire Radeon R9 290X Vapor-X (DX) |
![]() ![]() |
Sapphire Radeon R9 285 Dual-X OC (Mantle) |
![]() ![]() |
ZOTAC GeForce GTX 760 AMP! Edition |
![]() ![]() |
Radeon R9 270X (Mantle) |
![]() ![]() |
Sapphire Radeon R9 285 Dual-X OC (DX) |
![]() ![]() |
Radeon R9 270X (DX) |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Thief
1920 x 1080 px, ustawienia wysokie
ZOTAC GeForce GTX 970 AMP! Omega Edition |
![]() ![]() |
Sapphire Radeon R9 290X Vapor-X (Mantle) |
![]() ![]() |
Sapphire Radeon R9 290X Vapor-X (DX) |
![]() ![]() |
Sapphire Radeon R9 285 Dual-X OC (Mantle) |
![]() ![]() |
ZOTAC GeForce GTX 760 AMP! Edition |
![]() ![]() |
Radeon R9 270X (Mantle) |
![]() ![]() |
Sapphire Radeon R9 285 Dual-X OC (DX) |
![]() ![]() |
Radeon R9 270X (DX) |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Wbudowany benchmark Thief nie do końca oddaje realia rozgrywki. Stosunkowo niskie wyniki są tutaj skutkiem bardzo specyficznych warunków w trakcie sceny testowej. W normalnej rozgrywce ilość kl/s jest wyższa średnio o 20 – 30%. Nie zmienia się jednak w żaden sposób kolejność kart pod względem wydajności w tej grze. GeForce GTX 970 i Radeon 290X w trybie Mantle zapewniają praktycznie identyczny komfort zabawy.