Arcania: Gothic 4 - 1920x1080
Ustawienia niskie
| Radeon HD 5870 | |
| GeForce GTX 480 | |
| Radeon HD 6870 | |
| GeForce GTX 460 | |
| Radeon HD 5750 | |
| Radeon HD 4850 | |
| GeForce GTS 250 | |
| GeForce GT 430 | |
| Radeon HD 4650 | |
|   | 
Arcania: Gothic 4 - 1680x1050
Ustawienia niskie
| Radeon HD 5870 | |
| GeForce GTX 480 | |
| GeForce GTX 460 | |
| Radeon HD 6870 | |
| Radeon HD 5750 | |
| Radeon HD 4850 | |
| GeForce GTS 250 | |
| GeForce GT 430 | |
| Radeon HD 4650 | |
|   | 
Arcania: Gothic 4 - 1280x1024
Ustawienia niskie
| Radeon HD 5870 | |
| GeForce GTX 480 | |
| GeForce GTX 460 | |
| Radeon HD 6870 | |
| Radeon HD 5750 | |
| Radeon HD 4850 | |
| GeForce GTS 250 | |
| GeForce GT 430 | |
| Radeon HD 4650 | |
|   | 
Przy ustawieniach niskich i rozdzielczości 1280 x 1024 najszybszym kartom udaje się sięgnąć granicy 40 klatek na sekundę. Nie jest to szczególnie imponujący wynik, ale też większość użytych w testach kart umożliwia rozgrywkę przy takich ustawieniach na w miarę przyzwoitym poziomie. Należy zwrócić uwagę na świetne osiągi modelu 6870 - praktycznie w każdym z testów czaił się on tuż za modelem HD 5870. To dobrze rokuje możliwościom nadchodzących kart AMD opartych na układzie Cayman (seria 69xx).
Przy wykorzystaniu Radeona HD 6870 i ustawieniach niskich w rozdzielczości 1920 x 1080, podkręcenie procesora do 4 GHz przyniosło korzyść w postaci 1 klatki na sekundę więcej, a więc w granicach błędu pomiarowego. Rozdzielczość 1680 x 1050 to poprawa wyniku o 3 klatki na sekundę (2 w minimalnej liczbie kl./s), a 1280 x 1024 to 4 klatki na sekundę szybciej (3 w minimalnej liczbie kl./s). Nie odkryliśmy tu Ameryki - w niskich rozdzielczościach wpływ procesora na generowanie grafiki jest bardziej widoczny.




