Gry komputerowe

Testy w rozdzielczości: 3840x2160

Project Cars 2

Ustawienia testowe

Project Cars 2

Project Cars 2
3840x2160 px, Ustawienia ultra, Monza (słońce)

  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s
GeForce GTX 1080 Ti (1480/1375)  74
 59
GeForce Titan X (1418/1250)  72
 58
GeForce GTX 1080 (1607/1250)  51
 41
GeForce GTX 1070 (1506/2000)  42
  34
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750)  41
 32
Radeon RX Vega 64 (1546/945)  36
 27
Radeon R9 Fury X (1050/500)  32
 25
GeForce GTX 1060 (1506/2000)  31
 25
GeForce GTX 980 (1126/1750)  30
 24

Project Cars 2
3840x2160 px, Ustawienia ultra, Monza (deszcz)

  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s
GeForce GTX 1080 Ti (1480/1375)  52
 41
GeForce Titan X (1418/1250)  51
 40
GeForce GTX 1080 (1607/1250)  35
 27

Project Cars 2
3840x2160 px, Ustawienia ultra, Monza (deszcz), bez MSAA

  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s
GeForce GTX 1080 Ti (1480/1375)  69
 58
GeForce Titan X (1418/1250)  68
 56
GeForce GTX 1080 (1607/1250)  53
 42
GeForce GTX 1070 (1506/2000)  42
  32
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750)  40
 31

Nota redaktorska: na wykresach pominęliśmy karty, które nie uzyskały minimum 30 kl/s średnio. Dzięki temu widać jak na dłoni, że intensywne efektywny cząsteczkowe (descz / śnieg) praktycznie zabijają całkowicie wydajność przy tej rozdzielczości nawet bardzo mocnych modeli.