Metro 2033

Metro 2033 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x0, AF x4
| GeForce GTX 460-1GB - 2C/4T | |
| GeForce GTX 460-1GB - 4C/8T | |
| GeForce GTX 580 - 2C/4T | |
| GeForce GTX 580 - 4C/8T | |
| GeForce GTX 560 Ti - 2C/4T | |
| GeForce GTX 560 Ti - 4C/8T |
Metro 2033 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x0, AF x4
| Radeon HD 6870 - 2C/4T | |
| Radeon HD 6870 - 4C/8T | |
| Radeon HD 6970 - 2C/4T | |
| Radeon HD 6970 - 4C/8T |
Ta gra jest jedną z niewielu, która tak silnie obciąża sprzęt komputerowy. Trudno się zatem dziwić z niskich wyników na tańszych akceleratorach (GTX 460, HD 6870). Niemniej jednak różne konfiguracje procesora i7 920 nie doprowadziły do zauważalnych zmian w liczbie kl./s generowanych na kartach GeForce.
Shogun 2

Shogun 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
| GeForce GTX 460-1GB - 2C/4T | |
| GeForce GTX 460-1GB - 4C/8T | |
| GeForce GTX 580 - 2C/4T | |
| GeForce GTX 580 - 4C/8T | |
| GeForce GTX 560 Ti - 2C/4T | |
| GeForce GTX 560 Ti - 4C/8T |
Shogun 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
| Radeon HD 6870 - 2C/4T | |
| Radeon HD 6870 - 4C/8T | |
| Radeon HD 6970 - 2C/4T | |
| Radeon HD 6970 - 4C/8T |
Pomimo użycia różnych kart graficznych, w grze Shogun 2 nie było widać jakiegoś jej nietypowego działania. Bez względu na to czy działaliśmy na procesorze z aktywnymi dwoma, czy czterema rdzeniami.
STALKER: Zew Prypeci
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
| GeForce GTX 460-1GB - 2C/4T | |
| GeForce GTX 460-1GB - 4C/8T | |
| GeForce GTX 580 - 2C/4T | |
| GeForce GTX 580 - 4C/8T | |
| GeForce GTX 560 Ti - 2C/4T | |
| GeForce GTX 560 Ti - 4C/8T |
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
| Radeon HD 6870 - 2C/4T | |
| Radeon HD 6870 - 4C/8T | |
| Radeon HD 6970 - 2C/4T | |
| Radeon HD 6970 - 4C/8T |
Ostatnia gra na dziś to Stalker: Zew Prypeci. Podobnie jak inne wcześniej zaprezentowane rezultaty, nie ma dziwnego zachowania akceleratorów GeForce. Wszystko jest poprawne.




