BattleField: Bad Company 2
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
| GeForce GTX 460-1GB - 2C/4T | |
| GeForce GTX 460-1GB - 4C/8T | |
| GeForce GTX 580 - 2C/4T | |
| GeForce GTX 580 - 4C/8T | |
| GeForce GTX 560 Ti - 2C/4T | |
| GeForce GTX 560 Ti - 4C/8T |
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
| Radeon HD 6870 - 2C/4T | |
| Radeon HD 6870 - 4C/8T | |
| Radeon HD 6970 - 2C/4T | |
| Radeon HD 6970 - 4C/8T |
Nasze pomiary nie wykazały odczuwalnych różnic w szybkości działania gry Bad Company 2. Przyrost zaledwie 1 kl./s przy aktywnych czterech rdzeniach jest na poziomie błędu pomiarowego.
Crysis

Crysis - DX10
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
| GeForce GTX 460-1GB - 2C/4T | |
| GeForce GTX 460-1GB - 4C/8T | |
| GeForce GTX 580 - 2C/4T | |
| GeForce GTX 580 - 4C/8T | |
| GeForce GTX 560 Ti - 2C/4T | |
| GeForce GTX 560 Ti - 4C/8T |
Crysis - DX10
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
| Radeon HD 6870 - 2C/4T | |
| Radeon HD 6870 - 4C/8T | |
| Radeon HD 6970 - 2C/4T | |
| Radeon HD 6970 - 4C/8T |
Crysis potrafi wykorzystać procesory maksymalnie dwurdzeniowe, co dokładnie widać po powyższych wynikach. Na razie nie zauważyliśmy gorszych wyników kart graficznych GeForce na naszym procesorze przy obniżeniu liczby aktywnych rdzeni.
Crysis 2

Crysis 2 - DX11
1680x1050, Średnie Detale
| GeForce GTX 460-1GB - 2C/4T | |
| GeForce GTX 460-1GB - 4C/8T | |
| GeForce GTX 580 - 2C/4T | |
| GeForce GTX 580 - 4C/8T | |
| GeForce GTX 560 Ti - 2C/4T | |
| GeForce GTX 560 Ti - 4C/8T |
Crysis 2 - DX11
1680x1050, Średnie Detale
| Radeon HD 6870 - 2C/4T | |
| Radeon HD 6870 - 4C/8T | |
| Radeon HD 6970 - 2C/4T | |
| Radeon HD 6970 - 4C/8T |
Kolejny tytuł, gdzie brak jakichś tajemniczych spadków wydajności. Bez względu na to czy w komputerze pracował układ graficzny Radeon, czy też GeForce. Sprawdzamy dalej…



