Karty graficzne

Testy: Battlefield: Bad Company 2, Crysis, Crysis 2

BattleField: Bad Company 2

 

 

BattleField: Bad Company 2 - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16

GeForce GTX 460-1GB - 2C/4T 38
33
GeForce GTX 460-1GB - 4C/8T 39
33
  
GeForce GTX 580 - 2C/4T 78
67
GeForce GTX 580 - 4C/8T 78
67
  
GeForce GTX 560 Ti - 2C/4T 50
44
GeForce GTX 560 Ti - 4C/8T 51
44

 

 

BattleField: Bad Company 2 - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16

Radeon HD 6870 - 2C/4T 50
45
Radeon HD 6870 - 4C/8T 51
45
  
Radeon HD 6970 - 2C/4T 66
57
Radeon HD 6970 - 4C/8T 67
57

 

Nasze pomiary nie wykazały odczuwalnych różnic w szybkości działania gry Bad Company 2. Przyrost zaledwie 1 kl./s przy aktywnych czterech rdzeniach jest na poziomie błędu pomiarowego.

 

Crysis

 

Crysis - DX10
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16

GeForce GTX 460-1GB - 2C/4T 21
18
GeForce GTX 460-1GB - 4C/8T 21
18
  
GeForce GTX 580 - 2C/4T 37
32
GeForce GTX 580 - 4C/8T 37
32
  
GeForce GTX 560 Ti - 2C/4T 27
24
GeForce GTX 560 Ti - 4C/8T 27
24

 

 

Crysis - DX10
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16

 

Radeon HD 6870 - 2C/4T 31
17
Radeon HD 6870 - 4C/8T 31
17
  
Radeon HD 6970 - 2C/4T 36
30
Radeon HD 6970 - 4C/8T 36
30

 

Crysis potrafi wykorzystać procesory maksymalnie dwurdzeniowe, co dokładnie widać po powyższych wynikach. Na razie nie zauważyliśmy gorszych wyników kart graficznych GeForce na naszym procesorze przy obniżeniu liczby aktywnych rdzeni.

 

Crysis 2

 

Crysis 2 - DX11
1680x1050, Średnie Detale

GeForce GTX 460-1GB - 2C/4T 33
23
GeForce GTX 460-1GB - 4C/8T 33
23
  
GeForce GTX 580 - 2C/4T 61
46
GeForce GTX 580 - 4C/8T 61
47
  
GeForce GTX 560 Ti - 2C/4T 43
31
GeForce GTX 560 Ti - 4C/8T 45
33

 

 

Crysis 2 - DX11
1680x1050, Średnie Detale

Radeon HD 6870 - 2C/4T 31
17
Radeon HD 6870 - 4C/8T 31
17
  
Radeon HD 6970 - 2C/4T 41
23
Radeon HD 6970 - 4C/8T 41
23

 

Kolejny tytuł, gdzie brak jakichś tajemniczych spadków wydajności. Bez względu na to czy w komputerze pracował układ graficzny Radeon, czy też GeForce. Sprawdzamy dalej…