Karty graficzne

Metro 2033

przeczytasz w 3 min.

Gra znalazła się w naszych testach nie bez powodu. Oferuje bardzo szczegółową grafikę, a przy tym potrafi skorzystać z funkcji zawartych w DX11. Metro 2033 to kolejny „killer” akceleratorów graficznych – wyciąga z nich wszystkie soki! Zobacz artykuł Metro 2033 – recenzja i testy wydajności.

Metro 2033 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x0, AF x4

Radeon 6850 1GB (775/1000) - CF 48
33
Radeon 5970 2GB (725/1000) 43
28
ASUS GTX 580 1,53GB (782/1000) 41
31
GeForce GTX 460 1GB (675/900) - SLI 39
24
GeForce GTX 480 1,53GB (700/924) 36
27
Sapphire Radeon 6970 2GB (880/1375) 36
28
Zotac GTX 570 1.28GB (732/950) 35
26
Radeon 6950 2GB (850/1250) 33
25
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) 28
21
Radeon 5870 1GB (850/1200) 28
18
Radeon 6870 1GB (900/1050) 28
20
Radeon 6850 1GB (775/1000) 24
16
GeForce GTX 460 1GB (675/900) 21
14
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Metro 2033 - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AA x0, AF x4

Radeon 6850 1GB (775/1000) - CF 39
26
Radeon 5970 2GB (725/1000) 35
23
ASUS GTX 580 1,53GB (782/1000) 34
25
GeForce GTX 460 1GB (675/900) - SLI 31
16
Sapphire Radeon 6970 2GB (880/1375) 30
22
GeForce GTX 480 1,53GB (700/924) 29
21
Zotac GTX 570 1.28GB (732/950) 29
21
Radeon 6950 2GB (850/1250) 27
19
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) 23
16
Radeon 6870 1GB (900/1050) 23
16
Radeon 5870 1GB (850/1200) 22
15
Radeon 6850 1GB (775/1000) 20
13
GeForce GTX 460 1GB (675/900) 17
11
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Najmłodszy w rodzinie AMD w grze Metro 2033 zawstydza mocniejsze i  droższe akceleratory. Jest dużo szybszy od Radeona 5870 i depcze po piętach karcie graficznej GeForce GTX 570. Radeon 6950 nie zawiódł pod względem minimalnej liczby wyświetlanych kl./s i utrzymał porównywalne rezultaty, jak w kartach graficznych z wyższej półki.

Szybszy z Radeonów nie miał większych kłopotów z nawiązaniem równorzędnej walki z GeForce GTX 480 i GTX 570.