Karty graficzne

ETAP 1: pokaz wideo HIGH i LOW FPS - TRENING

Każde porównanie wyników (czasów) zaczynamy od zaprezentowania jak może wyglądać rozgrywka i zabawa, gdy będziemy dysponować mocną, wydajną karta graficzną, a jak gdy będzie ona za słaba. Za framerate umożliwiający dynamiczną rozgrywkę i wykonywanie udanych ewolucji, przyjąłem conajmniej 35 fps.

Zaczynamy spokojnie, od placu treningowego. Już na tym etapie łatwo stwierdzić które karty graficzne nadają się do hardcorowego sprintu, a na których trzeba grać jak emeryt z lękiem wysokości ;)

Ustawienia obrazu:

  • rozdzielczość: 1280x720
  • jakość obrazu: średnia
  • antyaliasing: wyłączony

Tak może wyglądać sprint, gdy karta graficzna będzie za słaba i liczba klatek (FPS) będzie za niska, aby dostarczyć graczom wystarczająco płynny rendering, umożliwiający szybką reakcję.
Czas pokonania trasy: 2:00:42


Tak może wyglądać pokonanie tej samej trasy, gdy karta graficzna będzie wydajna, a FPS na tyle wysoki, aby gracz mógł wykonywać zwinne ewolucje
Czas pokonania trasy: 1:02:96