Karty graficzne

ETAP 3: pokaz wideo HIGH i LOW FPS - BURFIELD

Jeszcze bardziej podnosimy poprzeczkę. W otoczeniu, w którym mamy do czynienia z samymi krawędziami grzechem było by nie włączyć AntyAliasingu, który wręcz rewelacyjnie wpływa w tej grze na jakość grafki. A skoro krawędzie są wygładzone, Faith nie może się skaleczyć, będzie mogła biec jeszcze szybciej i autentycznie balansować na krawędzi.
A to oznacza też, że przechodzimy do kolejnej trasy, dla jeszcze większych twardzieli: Burfield!



Ustawienia obrazu:

  • rozdzielczość: 1280x720
  • jakość obrazu: wysoka
  • antyaliasing: AAx4

 

Tak może wyglądać sprint, gdy karta graficzna będzie za słaba i liczba klatek (FPS) będzie za niska, aby dostarczyć graczom wystarczająco płynny rendering, umożliwiający szybką reakcję.
Czas pokonania trasy: 1:45:96

 

Tak może wyglądać pokonanie tej samej trasy, gdy karta graficzna będzie wydajna, a FPS na tyle wysoki, aby gracz mógł wykonywać zwinne ewolucje
Czas pokonania trasy: 1:04:25