raczej nie ma sensu wkładać pamięci o 256 bitowej szynie do kart pokroju RX 550 i RX 560. żeby cały segment RX był z HBM to trzeba poczekać aż przyszły low end będzie miał powera jak obecny mainstream.
Raja przeszedł do Intela, a intel akurat zaczął łączyć swoje procki z radeonami na rynku mobilnym.
0
ALEKS_D_RAVEN
Navi na rynek pro ma już zostać zaprezentowana w Sierpniu na targach. Wiec jakieś 3 miechy potem premiera. Nie wiadomo co growymi wersjami. Ale sam proces technologiczny daje szanse na wyższe zegary.
Prawdziwy przełom to będzie jak samsung dotrzyma słowa nt. opracowania tańszej energoszczednej choć wolniejszej ( pozbawionej kości buforowej ) wersji HBM. Rynek mobilnych laptopów rzuci się na to jak reksio na szynke. Ale to dopiero nadejdzie z 3 generacją.
chodzi o to, że większość pomysłów na treadrippery zaporzyczono z Epyc. Gdyby od początku AMD nosiło się z zamiarem zrobienia takiego procka to zrobiliby go tylko z dwóch zeppelinów i na specjalną podstawkę. W kolejne generacje treadrippera też takie będą.
masz dowód w postaci topowej gry na cry engine, która ma nie liche problemy przez niedopracowane sterowniki.
0
ALEKS_D_RAVEN
Wydajność na wat tak czy siak była by gorsza. Ale nie widać w ogóle zysków z samego 14nm procesu. Nawet podkręcony RX 580 bierze mniej prądu niż r 390, a jest wydajniejszy. A V64 bierze max prądu jak podkręcony Fury X.
Wiele stron raportuje problemy z crysisem 3, a to jedzie na silniku, który takich problemów nie ma nigdy bo idealnie ie skaluje.
Jeśli RTG nie sprawdziło wydajności chociaż w tej grze tzn. że byli sporo zajęci innymi możliwościami.
1
ALEKS_D_RAVEN
Tak samo było z r9 Fury bez X`a. Miała o wiele lepsze pobory prądu niż mój hd 7970 i większą moc.
100% to przesada ale musieliby zwiększyć wydajność sterowników 2 krotnie więcej w tym samym czasie co po premierze Polarisa.
0
ALEKS_D_RAVEN
Niestety ma racje. Większość ficzerów w Vedze jest na razie zoptymalizowanych dla obliczeń profesjonalnych. Nawet te dla gier.
-DSBR zoptymalizowane pod CAD i bez Tile-based Rasterization dla gier, w grach w obecnej formie mało pomaga bo HBM na starcie jest bardzo szybka pamięcią.
-Obliczenia pół precyzji FP16 działają na razie tylko dla Compute Shraderów i jedynie poprzez wysokopoziomowy shrader language i Vulkan.
-Są przypadki gdzie Vega jest słabsza od Fury X.
Architectura jest bardzo odmienna od GCN i od strony growej sterowniki będą musiały być mocno optymalizowane jeszcze przez jakiś czas. A muszą się postarać do premiery Vega 11.
(EDIT) Penie liczą że "górnicy" jeszcze rzucą się na Vegę i do końca września kiedy pojawią się już maszyny przeznaczone do kopania etherum to będą mieli czas na poprawienie sytuacji.
AMD planuje wykorzystać pamięci GDDR6 w nowych kartach graficznych?
47 komentarzyDyskutuj z nami!Procesor Intela z grafiką AMD przyłapany na zdjęciu [AKT.]
14 komentarzyDyskutuj z nami!Raja Koduri odchodzi z AMD i przechodzi do Intela [AKT.]
55 komentarzyDyskutuj z nami!Wiedźmin 4? Nie. Nowy Wiedźmin? Na pewno tak
27 komentarzyDyskutuj z nami!Intel potwierdza procesor z grafiką AMD - kompaktowe laptopy będą jeszcze wydajniejsze
52 komentarzyDyskutuj z nami!Elex - Radeon RX Vega 56 vs GeForce GTX 1070
31 komentarzyDyskutuj z nami!Ryzen Threadripper - krzemowe jądra jednak nie są atrapami [AKT.]
34 komentarzyDyskutuj z nami!AMD Ryzen 5 2500U - pierwsze wyniki wydajności w 3DMarku wyglądają obiecująco
17 komentarzyDyskutuj z nami!Radeon RX Vega 64 - premierowy test
142 komentarzyDyskutuj z nami!Wiele stron raportuje problemy z crysisem 3, a to jedzie na silniku, który takich problemów nie ma nigdy bo idealnie ie skaluje.
Jeśli RTG nie sprawdziło wydajności chociaż w tej grze tzn. że byli sporo zajęci innymi możliwościami.
Gigabyte przedstawia Radeona RX Vega 56
12 komentarzyDyskutuj z nami!-DSBR zoptymalizowane pod CAD i bez Tile-based Rasterization dla gier, w grach w obecnej formie mało pomaga bo HBM na starcie jest bardzo szybka pamięcią.
-Obliczenia pół precyzji FP16 działają na razie tylko dla Compute Shraderów i jedynie poprzez wysokopoziomowy shrader language i Vulkan.
-Są przypadki gdzie Vega jest słabsza od Fury X.
Architectura jest bardzo odmienna od GCN i od strony growej sterowniki będą musiały być mocno optymalizowane jeszcze przez jakiś czas. A muszą się postarać do premiery Vega 11.
(EDIT) Penie liczą że "górnicy" jeszcze rzucą się na Vegę i do końca września kiedy pojawią się już maszyny przeznaczone do kopania etherum to będą mieli czas na poprawienie sytuacji.