Gry

Command & Conquer - pomóż stworzyć RTSa idealnego

opublikowano przez Marta Uzarska w dniu 2011-06-20

Electronic ArtsVictory Games pytają fanów, co chcieliby zobaczyć w nowej odsłonie Command & Conquer.

Seria Command & Conquer zasłużenie nosi miano kultowej i praktycznie (tak, tak, pamiętamy też o Dune 2) powołała do życia gatunek strategii rozgrywanych w czasie rzeczywistym. Przez wiele lat C&C pojawiało się na różnych platformach i w wielu wcieleniach, ale teraz Victory Games zamierzają wskrzesić serię i przywrócić jej dawną świetność.

Początki wyglądają obiecująco - Electronic Arts nie tylko powołało do tego celu zupełnie nowe studio, ale też nie zamierza chyba specjalnie forsować pracowników Victory Games. Nie ma na razie mowy o dacie wydania C&C, którą można by wymusić na pracownikach, co więcej - choć od ujawnienia rozpoczęcia prac nad nową odsłoną serii minęło już trochę czasu - faza planowania w przypadku tego RTSa jest wyjątkowo długa.

Command & Conquer

A jeśli ktoś z Was chce wziąć udział w tworzeniu Command & Conquer - pracownicy Victory Games zapraszają! Na specjalnym forum, stworzonym dla tego celu, każdy może się wypowiedzieć na temat tego, co chciałby zobaczyć w nowym C&C i jakie opcje z poprzednich części powinny zostać przywrócone. Pomysłów jest wiele - od powrotu Scrinów przez losowy generator map, aż po opcję Generałów - fani strategii prześcigają się w punktowaniu silnych stron serii. Zapraszamy do dołączenia, może to właśnie Wasz pomysł trafi do samej gry?

Tymczasem prace nad nowym C&C postępują powolutku i nie wiadomo nawet, czy w przyszłym roku planowane jest ich zakończenie. My oczywiście trzymamy rękę na pulsie.

Więcej ze strefy gier:

Źródło: Blue's News

marketplace

Komentarze

33
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Dla mnie ta seria od samego poczatku byla niebywale plaska. Budujesz 100 jednostek, atakujesz i misja zakonczona. Cala strategia.
    Zaloguj się
  • avatar
    Do Warcrafta do im daleko.
    Zaloguj się
  • avatar
    Odnowić Red Alert 2 :).
    Zaloguj się
  • avatar
    Jedyna odsłona tej serri jaka się mi podobała to chyba był RED ALLERT. Produkcja lepszych jednostek (dwulufowy czołg) wymagała tyle czasu i tyle surowców że opłacało się go remontować i "troszczyć" się o niego na polu bitwy. Seria Sypreme Commander byłaby idealna gdyby nie te masowe produkowanie jednostek aż do osiągnięcia limitu w grze, wtedy nie pozostaje nic innego jak wysłać je gziekolwiek by polegly i zrobiły miejsce innym. Crap, a mogła być fajna gra. Więc mój postulat - żeby jednostki były drogie i się wolno produkowały :)
    Zaloguj się
  • avatar
    Ostatnio też pytali fanów co zrobić w grze, a wyszła straszna lipa. Mam nadzieję, że tym razem będzie inaczej :>
  • avatar
    Po co sięgać aż do Dune 2, Pierwszy Warcraft wyszedł parę miesięcy przed pierwszym C&C.
  • avatar
    Ja bym chciał aby grę zrobiło Westwood, bez nich to już nie ten sam C&C :(
  • avatar
    a mi się najbardziej podobał cc generals a wtyberium tylko muza i więcej nie kupowałem
  • avatar
    dla mnie wlasnie Dunne 2000 byla najlepsza gra

    Dune 2 miala swoj klimat - ale te przenoszenie jednostej jedna po drugiej - to byla masakra


    moje zdanie jest takie - MUSI BYC POWROT DO 2D! jak to bylo w Dune 200 i w Heroes of might & magic III

    mozna spokojnie ulepszyc grawike - ale nie zeby bylo takie 2D ze 3D - jak to starcraft 2 ma

    2D jak 2D i koniec
  • avatar
    osobiscie pykam w C&C tiberian sun z dodatkiem firestorm:) moim zdaniem 1,2 i red alert 2 to najlepsze czesci serii.
    @Piterskii-zgadzam sie z toba,ale rozbicie studia Westwood to byl blad EA pierwsze czesciC&C (razem ze RTS blizzarda) wyznaczyly standardy gier tego gatunku
  • avatar
    Pierwsza i druga część to było coś, każda kolejna, która była robiona w 3D to już nie to samo jak dla mnie. Jednak pomysł, żeby to sami użytkownicy mówili co by chcieli mieć w grze według mnie jest bardzo dobry, w końcu to my kupujemy te gry.
  • avatar
    supreme commander to wzór dla nowych rts-ów jak by go ulepszył takimi pomysłami jak konstruktor pojazdów ale taki rozbudowany ten pomysł wprowadziła seria earth ale nie wiem czemu nikt tego nie stosuje tak samo jak budowa pod ziemią i to kilku poziomowa pomysł znowu z earth.
  • avatar
    Supreme Commander świetny (Supreme Commander 2 porażka) a tutaj po prostu odnowić Generals: Zero Hour !!!