Gry komputerowe

Test Mortal Kombat Komplete Edition na APU AMD Richland - modelu A10-6700

z dnia 2013-07-25
Marcin Jaskólski | Redaktor serwisu benchmark.pl
25 komentarzy Dyskutuj z nami

Sprawdzamy jak APU AMD A10-6700 poradzi sobie z najnowszą odsłoną Mortal Kombat

Niewiarygodnie grywalna i krwawa aż do absurdu bijatyka Mortal Kombat powróciła w końcu na komputery PC. Gry tego gatunku są domeną konsol, natomiast posiadacze komputerów mogą tylko z zazdrością spoglądać na kolejne odsłony Soul Calibur, czy też Tekkena. Na otarcie łez, w ubiegłym roku mogli za to zaopatrzyć się w Street Figter X Tekken.

Mortal Kombat Komplete Edition - zgodnie z nazwą - jest edycją gry wyposażoną we wszystkie ulepszenia oraz dodatkowe postacie (m.in. Freddy Kruger).

Gra na PC prezentuje się naprawdę świetnie, jednak nie obsługuje Windows XP, a posiadanie pada jest wysoce zalecane.

Wiadomo było, że gra nie ma wysokich wymagań sprzętowych, więc sprawdziliśmy jej działanie na zintegrowanej grafice nowego APU AMD Richland. Wykorzystaliśmy 65-watowy model A10-6700, którego pełny test ukaże się wkrótce na naszych łamach.

Ten artykuł pochodzi ze strony benchmark.pl

Testy przeprowadziliśmy na następującej platformie testowej:

  • APU: AMD A10-6700
  • Zintegrowany układ graficzny: Radeon HD 8670D
  • Płyta główna: Gigabyte GA-F2A55M-DS2
  • Pamięć RAM: Kingston HyperX 4GB 1866MHz

Mortal Kombat Komplete Edition
[kl./s.] tekstury wys., cienie bardzo wys., AA 2f4x EQAA, AF x16

1600 x 900 60
58
1920 x 1080 50
44
  średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę

Mortal Kombat Komplete Edition posiada blokadę wyświetlania klatek na sekundę na poziomie 60. Jak widać, dopiero rozdzielczość 1080p powoduje, że prędkość spada poniżej tej wartości.

Wszystkie dostępne opcje ustawione były na maksimum (zrzut ekranowy z ustawień graficznych znajduje się w galerii) i wykorzystaliśmy wygładzanie krawędzi 2f4x EQAA - można więc zrezygnować z części wodotrysków, by gra w Full HD chodziła z pełną prędkością.

Oficjalne rekomendowane wymagania, czyli karta graficzna NVIDIA GeForce GTX 560 lub AMD Radeon HD 6950 są więc sporo przesadzone.

Dziękujemy sklepowi Muve za udostępnienie gry do testów.

Źródło: informacja własna

marketplace

Komentarze

25
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Każdy potrafi TYLKO krytykować, jaki to AMD słaby, a Intel dobry.

    Mam dla was propozycję.

    Zanim cokolwiek zaczniecie coś krytykować, stwórzcie coś lepszego np. swój procesor i pokażcie jak góruje nad "badziewiem" zwanym AMD.
    Zaloguj się
  • avatar
    tylko na konsoli, a czym sie rozni PC z podlaczonym TV i padem od konsoli?
    Zaloguj się
  • avatar
    Do grania tylko PCty. A tutaj widać jak AMD pokazuje pazur gdy gry zaczynają być zoptymalizowane dla ich procesorów ;)
    Zaloguj się
    -4
  • avatar
    To widać że apu nie nadaję się do gier, skoro w rozdzielczośći Full HD gra nie wyświetla 60 fps. Przypominam że PS4 będzie miało procesor apu AMD a to oznacza że nie będzie żadnego przełomu graficznego, bo apu jest po prostu za słabe. Przypuszczam że gry na PS4 będą chodzić, tak jak teraz w 720p albo poniżej i 20-30 fps a bajki o dużej mocy tej konsoli można sobie wsadzić między bajki.
    Zaloguj się
    -10
  • avatar
    Wdarła się literówka "Tektury"
    Zaloguj się