Na topie

SilentiumPC Vero L2/M2 Bronze 500/600W - ekonomiczne zasilacze już w sprzedaży

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Zasilacze

Kategoria: Komputery Podzespoły Zasilacze Tematyka: 80 PLUS Bronze Producenci: SilentiumPC

Nowe jednostki wykorzystują usprawnioną konstrukcję, ale nadal są dostępne w atrakcyjnej cenie.

  • SilentiumPC Vero L2/M2 Bronze 500/600W - ekonomiczne zasilacze już w sprzedaży
A A

Firma SilentiumPC poszerzyła asortyment zasilaczy o trzy nowe modele z ekonomicznej serii Vero – Vero L2 Bronze 500 W, Vero L2 Bronze 600 W oraz modularny Vero M2 Bronze 600 W. Dlaczego warto zwrócić uwagę na te konstrukcje?

Wszystkie modele oferują sprawność energetyczną, która przekracza 85% - potwierdzono ją oficjalnym certyfikatem 80 PLUS Bronze. Dodatkowym atutem jest pojedyncza, mocna linia 12 V, dzięki czemu jednostki sprawdzą się w wydajnych komputerach do grania lub stacjach roboczych. Nad bezpieczeństwem zasilaczy oraz podłączonych do nich komponentów czuwa szereg zabezpieczeń.

SilentiumPC Vero M2 Bronze 600W

Dobre parametry działania to zasługa nowoczesnej konstrukcji oraz wykorzystania podzespołów wysokiej klasy, takich jak tajwańskie kondensatory elektrolityczne Teapo certyfikowane do pracy w temperaturze do 105° C oraz aluminiowo-polimerowych. Modele Vero L2/M2 wprowadzają także niezależną regulację napięć wyjściowych, co zapewnia odporność na nierówne obciążenie poszczególnych linii zasilających.

SilentiumPC Vero M2 Bronze 600W

Wnętrze zasilaczy zaprojektowano pod kątem optymalnego przepływu powietrza. Kluczowymi elementami są tutaj anodowane na czarno radiatory o zwiększonej pojemności cieplnej oraz sterowany termicznie 120-milimetrowy wentylator z łożyskiem ślizgowym. Przy niskim i średnim obciążeniu wentylator obraca się z prędkością nieprzekraczającą 1000 RPM, a to wszystko przy zachowaniu niskiej temperatury wewnątrz zasilacza.

SilentiumPC Vero M2 Bronze 600W

Dodatkowym atutem jest czarne, eleganckie wykończenie oraz wygodne, płaskie, taśmowe wiązki kablowe, które pozwalają na ergonomiczne rozprowadzenie przewodów po wnętrzu obudowy, jednocześcnie poprawiając cyrkulację powietrza w obudowie. Modele L2 Bronze 500 W oraz 600 W mają okablowanie przymocowane na stałe, natomiast model M2 Bronze 600 W jest częściowo modularny - na stałe przymocowane są zawsze wykorzystywane wiązki ATX 24-pin oraz 4+4-pin ATX/EPS 12 V, natomiast złącza PCI-E, MOLEX oraz SATA są modularne mogą być dowolnie odłączane/podłączane w zależności od aktualnych potrzeb użytkownika.

Model SilentiumPC Vero L2 Bronze 500 W SilentiumPC Vero L2 Bronze 600 W SilentiumPC Vero M2 Bronze 500 W
Moc (12 V) 500 W (492 W) 600 W (588 W) 600 W (588 W)
Sprawność 80 PLUS Bronze (>85%)
Zabezpieczenia OVP, SCP, OPP, SIP, UVP
Wentylator 120 mm (z łożyskiem ślizgowym
Okablowanie stałe stałe częściowo modularne
Wtyczki ATX12V 24-pin
ATX/EPS12V 4+4-pin
2x PCI-E 6+2-pin
3x MOLEX
7x SATA
ATX12V 24-pin
ATX/EPS12V 4+4-pin
2x PCI-E 6+2-pin
3x MOLEX
7x SATA
ATX12V 24-pin
ATX/EPS12V 4+4-pin
2x PCI-E 6+2-pin (modularne)
3x MOLEX (modularne)
7x SATA (modularne)
Gwarancja 3 lata
Cena 199 złotych 229 złotych 255 złotych

Nowe zasilacze zostały objęte 3-letnią gwarancją w systemie door-to-door. Ceny wynoszą odpowiednio 199 złotych (Vero L2 Bronze 500 W), 229 złotych (Vero L2 Bronze 600 W) i 255 złotych (Vero M2 Bronze 600 W).

Źródło: SilentiumPC

Odsłon: 2160 Skomentuj newsa
Komentarze

11

Udostępnij
  1. Słitaśne selfi z ronsi
    Oceń komentarz:

    -7    

    Opublikowano: 2017-05-18 23:14

    Ma wszystko to co powinien miec przyzwoity zasilacz - mocna linia, 80+ i modularne kable.

    Aczkolwiek, zanim przezucilem sie na markowe zasilacze, uzywalem tanich po 30, maks. 50zl i nigdy zaden zasilacz mi nie padl, ani nie powodowal utraty stabilnosci komputera nawet przy powietrznym podkrecaniu. Wystarczy tylko kupic drobna siateczke, ktora trzyma wieksze kawalki kurzu z daleka i zasilacz moze dzialac wiecznosc.

    Skomentuj

    1. raffal81
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2017-05-19 10:37

      Zasadnicze pytanie, po co się przerzuciłeś na markowe zasilacze ???

      Z moich doświadczeń to podstawą dobrego działania komputera jest porządny zasilacz, te niemarkowe to potrafią tak tańczyć z zasilaniem, że strach coś pod nie podłączać.

      Skomentuj

      1. Pogromca blacharni Pro
        Oceń komentarz:

        -4    

        Opublikowano: 2017-05-19 11:08

        Przerzucilem sie na markowe zasilacze dla komfortu psychicznego. Mozliwe, ze niepotrzebnie i naiwnie, ale poki co wszystko dziala tak dobrze jak na niemarkowych zasilaczach.

        A ja powiem, ze podstawa dobrego dzialania komputera jest dobra listwa zasilajaca. Gdy bylem maly, piorun uderzyl w linie telefoniczna tuz kolo skrzynki elektrycznej. Komputer padl, bo mial tania listwe zasilajaca.

        Skomentuj

        1. raffal81
          Oceń komentarz:

          4    

          Opublikowano: 2017-05-19 23:11

          O rzeczach oczywistych nie powinno się mówić/pisać ;)))

          Skomentuj Historia edycji

          1. Pogromca blacharni Pro
            Oceń komentarz:

            -3    

            Opublikowano: 2017-05-20 01:07

            Mozliwe, ze masz racje, ale uwazam tez, ze warto wspomniec o tym.

            Skomentuj

    2. Han44
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2017-05-19 11:03

      A podaj spec. tegoż potwora na zasilaczu za 30-50 zeta bardzo jestem ciekawy i może jeszcze robiłeś oc cpu i gpu w tym kilka wentyli itd....

      Skomentuj

      1. Pogromca blacharni Pro
        Oceń komentarz:

        -3    

        Opublikowano: 2017-05-19 11:22

        A wentylatory to takie pradozerne sa? No przeciez przemyslowych nie podlaczalem do PC.

        Nie wiem jaka specyfikacje mialy te tanie zasilacze, ale na pewno nie mialy certyfikatu 80+, dwoch lini, modularnosci, LEDow itd... 650W mial i OC procesora, pamieci i lekki GPU szedl wporzadku. Duzo nie potrzebowalem, bo zalezalo mi na temperaturach. Na procku mialem Scythe Ninja 2.

        Skomentuj

    3. Fenio
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2017-05-19 13:11

      Bzdura. Kurz nie jest aż takim problemem dla "no name" co podzespoły fatalnej jakości (kondensatory, cewki, rezystory, radiatory), brak skutecznych zabezpieczeń i zaniżona realna moc maksymalna. Kupisz szmelc jako 600W to być może pociągnie kilka lat z niskim obciążeniem ale kup 600W no name i obciąż go przynajmniej 500W to padnie szybciej niż Ci się zdaje. A jak już padnie to możliwe że pociągnie ze sobą resztę kompa gdy do zasilania DC pójdzie kilkaset wolt.

      Skomentuj

      1. Pogromca blacharni Pro
        Oceń komentarz:

        -3    

        Opublikowano: 2017-05-19 17:48

        Masz rację. Zgadzam się z Twoją opinią. Pamiętaj też, że kurz nie jest izolatorem elektrycznym, a termicznym i dobrze potrafi przewodzić prąd w otoczeniu o podwyższonej wilgotności.

        Skomentuj

  2. Fenio
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2017-05-19 13:06

    To pojemność cieplna radiatora ma znaczenie ? :) Nagrzeje się tak samo tylko w trochę dłuższym czasie ale i dłużej będzie się schładzał. Ktoś zaszalał z marketingiem.

    Skomentuj

  3. COD418
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2017-05-19 21:40

    Mam Vero pierwszej generacji 600W. Jestem zadowolony a zasilacz jest cichy. Miałem co do niego niższe oczekiwania.

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!