Gry komputerowe

Nowe informacje o grze Wiedźmin 3: Dziki Gon

przeczytasz w 1 min.

Poznaliśmy kolejne szczegóły dotyczące gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Wiemy już np., że przejście gry zajmie co najmniej 50 godzin.

Wiedźmin 3: Dziki Gon gra informacje

Od oficjalnej zapowiedzi gry Wiedźmin 3 nie upłynęło szczególnie dużo czasu. Mimo tego nie możemy narzekać na brak informacji dotyczących tej produkcji. Tym bardziej że właśnie poznaliśmy kolejne szczegóły na temat rozgrywki.

Na pierwszy ogień bierzemy te mówiące o długości gry. W dzisiejszych czasach jest to spora bolączka nowych tytułów, ale wygląda na to, że Wiedźmin 3: Dziki Gon zapewni naprawdę sporo zabawy. Przejście głównego tylko wątku zająć ma co najmniej 50 godzin. Jeśli natomiast gracz zechce wykonać dodatkowo wszystkie zadanie poboczne, musi przygotować się na rozgrywkę dwa razy dłuższą. Poza tym przygotowane zostaną 3 epilogi, a grę zakończyć będzie można na aż 36 sposobów.

Geralt ma być teraz dużo zwinniejszy. Nasz bohater nauczy się wreszcie skakać, wspinać, a walki w jego wykonaniu wyglądać mają zdecydowanie lepiej. Poza tym możliwe ma być polowanie na dzikie zwierzęta. Oczywiście można to traktować jako rozrywkę, ale warto dodać, że takie działanie umożliwi zdobycie np. futra, które można będzie potem sprzedać.

A skoro przy bohaterze jesteśmy, to wiadomo już, że będzie mógł on rozwinąć swoje doświadczenia do 60 poziomu. Przemieszczając ogromny świat, korzystać będzie mógł z koni (te można kupić lub oswoić) czy statków, co znacznie przyśpieszy wędrówkę.

Odpocząć będzie można w osadach, które tętnić mają życiem. Oczywiście co bardziej sprytni gracze postanowią zapewne okraść mieszkańców, ale tutaj trzeba uważać. Poszkodowani bardzo szybko powiadomią strażników, którzy nie będą zbyt mili dla złodzieja.

Wiedźmin 3: Dziki Gon pojawić ma się w przyszłym roku na PC oraz konsolach. Twórcy zapowiadają odmienny interfejs dla każdego z urządzeń. Czekamy!

Źródło: gameinformer, eurogamer.net

Komentarze

33
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    vilku664
    18
    Same dobre wiadomości ale najbardziej raduje me serce ta o długości gry. Joł.
    • avatar
      daker836
      13
      Minimum 50 godzin rozgrywki.... ZAJEBIŚCIE!!!!!!!!
      • avatar
        verona
        10
        podoba mi się ten obrazek, oryginalne ;)
        • avatar
          Konto usunięte
          8
          Oby tylko przez ten otwarty świat Wiedźmin nie przerodził się w mega nudny (oczywiście w MOJEJ opinii) Skyrim.
          • avatar
            Konto usunięte
            5
            zakup konia. Hmmm, już widzę jak to będzie wyglądać; na liście dostępnych płotka - maść szara, płotka - maść kara, płotka - przypalana, płotka - maść czarna (czytaj kelpie - ale to dla ciri) i w końcu pegaz - dla jaskra ;)
            • avatar
              krezol
              4
              A gdzie jest Morgi?
              • avatar
                Wasek
                3
                " poznaliśmy koleje szczegóły " Błąd.
                • avatar
                  Tomek Wilczyński
                  1
                  Chyba zauważyłem jeden błąd: "Poza możliwe ma być [...]", powinno być chyba: "Poza tym możliwe ma być [...]". :) Pozdrawiam
                  • avatar
                    loccothan
                    0
                    Porszę dla fanów Wieśka: (..)
                    • avatar
                      Konto usunięte
                      -3
                      dupa bo punkty doświadczenie będzie się zdobywać tylko za wykonanie zadania a nie za zabijanie potworów
                      • avatar
                        Obiektor
                        -5
                        minimum 50h gry dawal gorhic3 a w rzeczywistosci dawal 60 bo plus czasem przywieszki ;)
                        swoja droga zapytam, czy w wiedzminie 2 tez nie mozesz kupi sobie swobosnej broni jak w 1 czesci? raz widzialem jak kolega gral i nie ma tam broni do wyboru moze 3 czy 4 i tyle, dla mnie to porazka
                        • avatar
                          Konto usunięte
                          -24
                          Mam nadzieję że interfejs walki zostanie zaprojektowany pod gamepada. Nie ma co ukrywać ale gamepad dzięki 12 przyciskom (2 analogowymi) oraz 2 analogowym joystickom daje większe możliwości niż myszka. Szybkie uniki, parowanie, ciosy combo, QTE... gamepad jest do tego idealny.

                          Można zrobić naprawdę złożone ciosy combo wymagające naciśnięcia sekwencji przycisków. A nic tak nie cieszy jak wymagająca nauki walka. Tak by po poznaniu każdego nowego ciosu człowiek uczył się jak go manualnie wykonać.
                          • avatar
                            Konto usunięte
                            0
                            Widać,że producenci biorą do serca opinie ludzi i dobrze;)
                            • avatar
                              MrLipsky
                              0
                              "Przemieszczając ogromny świat"-miało być chyba przemierzając ;)