Laptopy

Acer wprowadza usługę Serwis Premium i przedłuża Gwarancję Niezawodności

Paweł Maziarz | Redaktor serwisu benchmark.pl
2 komentarze Dyskutuj z nami

W przypadku wybranych laptopów, jeżeli czas naprawy przekroczy 5 dni, klienci mogą liczyć na zwrot kosztów i dodatkowo naprawę gwarancyjną.

Firma Acer wprowadziła dodatkową usługę Serwis Premium (Premium Service), w ramach której wybrane urządzenia z serii Aspire S, Aspire R, Swift 7 oraz Spin 7 objęte są gwarancją zwrotu całkowitej ceny zakupu laptopa, jeśli czas ich naprawy przekroczy 5 dni.

Zdecydowana większość urządzeń Acer już teraz naprawiana jest w czasie nie dłuższym niż 5 dni. W sierpniu 2016 roku 97,1% wszystkich napraw zostało wykonanych w tym czasie. Jednym z czynników wpływających na skrócenie czasu serwisowania jest dostępność części zamiennych – 99,4% znajduje się na miejscu, we Wrocławiu.

Kontakt z klientem, szybkość realizacji napraw oraz poziom jakości obsługi i rozmowy konsultanta ze zgłaszającym mają swoje odzwierciedlenie w wysokiej ocenie pracy serwisu, wystawianej przez klientów. W sierpniu, w skali 1-10, średnia ocena wyniosła 8,78. W tej samej ankiecie 91% użytkowników urządzeń Acer poleciłoby je swoim znajomym.

Acer Polska - serwis infografika
Kliknij, aby powiększyć infografikę

Akcja Serwis Premium obowiązuje na produkty zakupione w następujących sklepach na terenie naszego kraju: Media Markt, Saturn, Media Expert, Neonet, x-kom, eMAG (wcześniej Agito), Morele.net, Komputronik i Vobis. Jeżeli urządzenie nie zostanie naprawione w ciągu 5 dni roboczych przysługuje odszkodowanie w wysokości równiej cenie zakupu produktu, bez wliczania opłat za dostawę i ceny wszelkich akcesoriów, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania, dodatkowych opcji lub innych aplikacji zakupionych dla danego Produktu. Ponadto klient w dalszym ciągu otrzyma naprawiony/wymieniony sprzęt w ramach gwarancji. Więcej informacji znajdziecie na stronie producenta.

To jednak nie koniec zmian, bo producent przedłużył także promocję Gwarancja Niezawodności Acer do końca grudnia 2016 roku. W jej ramach klienci, którzy kupią ujęte w promocji urządzenia do 31 grudnia 2016 roku i zarejestrują je w przeciągu 30 dni od daty zakupu, otrzymają 100% zwrotu kosztów zakupu w przypadku jego awarii. Wszystkie niezbędne informacje potrzebne do rejestracji oraz listę urządzeń objętych promocją można znaleźć na tej stronie.

Źródło: Acer

Komentarze

2
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    BluePandoraBox
    ja w pierwszej kolejności patrzę na skuteczność naprawy, czas jest istotny fakt, ale nie jest to czynnik warunkujący
    kompetentny serwis to podstawa,
    każdy sprzęt ma prawo się popsuć, ważniejsze jak do tego podejdzie producent, czy ma umowę z serwisem w którym pracują spece czy partacze
    ci drudzy stanowią chyba pełną obsadę serwisu w którym są naprawiane konkurencyjne lapki firmy również mającej w nazwie na początku "A", z przeczytanych opinie wnioskuję że to najgorszy serwis w Polsce