Smartfony

Kolejny smartfon tej marki zaprojektują… klienci. Takiej akcji jeszcze nie było

przeczytasz w 1 min.

Nothing zaprasza swoich fanów do współtworzenia kolejnego telefonu.

Nothing Phone (2a) to najnowszy smartfon londyńskiej marki, który - dzięki przezroczystej i świecącej obudowie - wizualnie już sam w sobie mocno wyróżnia się z tłumu. Jego specjalna edycja ma szansę wyglądać jeszcze oryginalniej. 

Nothing Phone (2a) w edycji zaprojektowanej przez społeczność

Producent zapowiedział konkurs, w ramach którego wybrane zostaną cztery osoby, które wezmą udział we współtworzeniu specjalnej edycji Nothing Phone’a (2a). Całość podzielono na cztery etapy:

  • etap I (marzec) - Nothing zbierze pomysły na wygląd telefonu i wybierze najlepszy;
  • etap II (maj) - konkurs na zestaw tapet, które będą wizualnie pasować do zwycięskiego produktu i zostaną preinstalowane na smartfonie;
  • etap III (czerwiec) - wyłoniona zostanie osoba, która zaprojektuje opakowanie zgodne ze stylistyką telefonu;
  • etap IV (lipiec) - jednemu z członków społeczności powierzone zostanie przygotowanie kampanii marketingowej. 

Przypomnijmy, że podstawowa wersja smartfonu Nothing Phone (2a) wygląda tak: 

Nothing Phone (2a)Nothing Phone (2a)

Nothing zapewnia, że zwycięski projekt trafi do masowej produkcji i sprzedaży. Całą akcję zaplanowano na pół roku, a na jej koniec cztery osoby zostaną zaproszone do Londynu, gdzie wezmą udział w wydarzeniu premierowym. 

Więcej szczegółów na temat inicjatywy znajdziecie na tej stronie. Swoje zgłoszenia będzie można wysyłać od 26 marca. 

Komentarze

2
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    xmexme
    0
    Partia wybierze sobie sama człowieka który który im ideologicznie będzie pasował i który zaprojektuje w jedynie szłuczny sposób a potem powiedzą że klienci sami tak wybrali. Rozumowanie na poziomie Putina, Chin itp. patologii.
    • avatar
      xmexme
      -1
      Partia wybierze sobie sama człowieka który który im ideologicznie będzie pasował i który zaprojektuje to co jest je słuszne a potem powiedzą że klienci sami sobie tak wybrali. Rozumowanie na poziomie Putina i chiny itp.