• benchmark.pl
  • Gry
  • Space Hulk: Deathwing - strzelanka w świecie Warhammer 40K na nowym zwiastunie
Gry

Space Hulk: Deathwing - strzelanka w świecie Warhammer 40K na nowym zwiastunie

przeczytasz w 1 min.

Zobacz nowe wideo prezentujące tę wciąż niezwykle tajemniczą produkcję.

Space Hulk: Deathwing

Firma Focus Home Interactive opublikowała nowy zwiastun gry Space Hulk: Deathwing. To nowa pierwszoosobowa strzelanka osadzona w znanym i lubianym uniwersum Warhammer 40,000.

Gra Space Hulk: Deathwing zapowiedziana została już kilkanaście miesięcy temu, jednak wciąż na jej temat wiadomo niewiele. Wiemy, że ta pierwszoosobowa strzelanka z elementami RPG tworzona jest przez ekipę Streum On Studio z myślą o komputerach osobistych oraz konsolach PS4Xbox One. Wiemy też, że wcielimy się w członka jednostki specjalnej Deathwing, której zadaniem jest wykurzenie genokradów z tytułowego Space Hulka – kosmicznego śmietnika w świecie Warhammer 40,000. Ostatni znany szczegół to wykorzystany w produkcji silnik – jest nim Unreal Engine 4.

Choć konkretów jest jak na lekarstwo, firma Focus Home Interactive zapewnia, że prace nad tym tytułem „nabierają tempa” i premiera odbędzie się jeszcze w tym roku (ale, o dziwo, dokładna data nie została jak dotąd podana). Aby potwierdzić swoje słowa wydawca opublikował nowy zwiastun gry Space Hulk: Deathwing zatytułowany „Rise of the Terminators”. Możecie go obejrzeć poniżej:

Źródło: GameSpot

Komentarze

11
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    gloryseeker
    2
    hmmm Unreal Engine 4..... poczekamy, zobaczymy...
    • avatar
      Konto usunięte
      1
      Kurcze... Ten trailer jest genialny. Predzej spodziewalbym sie pierdzacego dubstepu albo kolejnego chorku podpitych mnichow jako podklad, a tu... TAKA niespodzianka. Fantastyczne. Genialne... Gdzie moje sombrero?
      • avatar
        jarnuszkiewiczm
        0
        Nie wiem dlaczego to uniwersum ma takiego pecha do gier komputerowych, ale więcej niż połowa gier na licencji to barachło, dlatego nie napalam się przedwcześnie. Oczywiście jeśli się uda i powstanie rozbudowany nieliniowy FPP akcji w którym zależnie od wybranego bohatera możemy stawiać na różne style gry np siekać młotem czy mieczem albo naparzać z broni palnej, bądź zakradać się i mordować znienacka, do tego duże poziomy pełne alternatywnych dróg i przejść oraz znajdziek plus nie przesadzony, ale wyczerpujący potencjał system umiejętności to może być gra roku :D