• benchmark.pl
  • Gry
  • Space Hulk: Deathwing - strzelanka w świecie Warhammer 40K na nowym zwiastunie
Gry

Space Hulk: Deathwing - strzelanka w świecie Warhammer 40K na nowym zwiastunie

Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
11 komentarzy Dyskutuj z nami

Zobacz nowe wideo prezentujące tę wciąż niezwykle tajemniczą produkcję.

Space Hulk: Deathwing

Firma Focus Home Interactive opublikowała nowy zwiastun gry Space Hulk: Deathwing. To nowa pierwszoosobowa strzelanka osadzona w znanym i lubianym uniwersum Warhammer 40,000.

Gra Space Hulk: Deathwing zapowiedziana została już kilkanaście miesięcy temu, jednak wciąż na jej temat wiadomo niewiele. Wiemy, że ta pierwszoosobowa strzelanka z elementami RPG tworzona jest przez ekipę Streum On Studio z myślą o komputerach osobistych oraz konsolach PS4Xbox One. Wiemy też, że wcielimy się w członka jednostki specjalnej Deathwing, której zadaniem jest wykurzenie genokradów z tytułowego Space Hulka – kosmicznego śmietnika w świecie Warhammer 40,000. Ostatni znany szczegół to wykorzystany w produkcji silnik – jest nim Unreal Engine 4.

Choć konkretów jest jak na lekarstwo, firma Focus Home Interactive zapewnia, że prace nad tym tytułem „nabierają tempa” i premiera odbędzie się jeszcze w tym roku (ale, o dziwo, dokładna data nie została jak dotąd podana). Aby potwierdzić swoje słowa wydawca opublikował nowy zwiastun gry Space Hulk: Deathwing zatytułowany „Rise of the Terminators”. Możecie go obejrzeć poniżej:

Źródło: GameSpot

Komentarze

11
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    gloryseeker
    hmmm Unreal Engine 4..... poczekamy, zobaczymy...
    2
  • avatar
    Konto usunięte
    Kurcze... Ten trailer jest genialny. Predzej spodziewalbym sie pierdzacego dubstepu albo kolejnego chorku podpitych mnichow jako podklad, a tu... TAKA niespodzianka. Fantastyczne. Genialne... Gdzie moje sombrero?
    1
  • avatar
    jarnuszkiewiczm
    Nie wiem dlaczego to uniwersum ma takiego pecha do gier komputerowych, ale więcej niż połowa gier na licencji to barachło, dlatego nie napalam się przedwcześnie. Oczywiście jeśli się uda i powstanie rozbudowany nieliniowy FPP akcji w którym zależnie od wybranego bohatera możemy stawiać na różne style gry np siekać młotem czy mieczem albo naparzać z broni palnej, bądź zakradać się i mordować znienacka, do tego duże poziomy pełne alternatywnych dróg i przejść oraz znajdziek plus nie przesadzony, ale wyczerpujący potencjał system umiejętności to może być gra roku :D