Gry komputerowe

Star Citizen: 10 minut z grą za 57 mln dolarów - statkiem i na nogach

Moduł Planetside pozwoli graczom na opuszczenie ich statków i eksplorowanie planet na własnych nogach.

Star Citizen Planetside

Na koncie twórców gry Star Citizen znajduje się już ponad 57 milionów dolarów, a tempo wzrostu budżetu rośnie z tygodnia na tydzień – dość powiedzieć, że ostatnie pięć milionów to owoc zbiórki z zaledwie ostatniego miesiąca. Czy pieniądze te zostaną odpowiednio wykorzystane? Studio Cloud Imperium Games postanowiło udowodnić, że tak i zaprezentowało nowy materiał z rzeczywistej rozgrywki – tak na potwierdzenie.

Nowy gameplay prezentuje rozgrywkę z modułu Planetside. Jedną z jego cech charakterystycznych jest to, że pozwala on graczowi na opuszczenie jego statku. Dzięki temu możemy zwiedzać i eksplorować powierzchnie planet na piechotę. Studio Cloud Imperium Games chce tym samym pokazać, że Star Citizen będzie symulatorem kosmicznym z prawdziwego zdarzenia.

Podczas 10-minutowego filmiku możemy zobaczyć jak sterowana przez gracza postać przemierza uniwersum statkiem, po czym ląduje na planecie i opuszcza swój kosmiczny pojazd. Następnie – już na własnych nogach – zwiedza powierzchnię planety, co pozwala nam zobaczyć, że także te obiekty zostały dopracowane.

Ciekawi jak to wygląda? Zatem nie czekajcie, tylko rozsiądźcie się wygodnie i…

Kiedy gra Star Citizen ukaże się w pełnej wersji na rynku? Tego tak naprawdę nie wie nikt. Powinniśmy się jednak spodziewać premiery gdzieś na przełomie 2015 i 2016 roku. Jak myślicie – czy sukces crowdfundingowy przełoży się też na sukces w postaci świetnej gry?

Źródło: YouTube, Eurogamer

Komentarze

29
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Tyskie89
    4
    W ciagu miesiaca zbiora kolejne 5 mln hehehe... tylko kiedy koniec ?
    • avatar
      chibi90
      4
      Wygląda niesamowicie 0_o
      • avatar
        hasati
        4
        Wygląda świetnie. Ale niech popracują nad optymalizacją bo widzę leży totalnie. 8-20 Fps na oko taki przedział prezentuję. :)
        • avatar
          scorpion1236
          2
          Początek filmu musiałem puścić drugi raz żeby się upewnić czy to u mnie problem... niezła ścinka na początku pokazu gry :)
          • avatar
            cura666
            1
            Wyglada kozacko tylko ile takich lokacji moga wyprodukowac recznie?
            • avatar
              Mati-PL
              1
              Ludzie, przecież cały projekt jest dopiero w fazie alpha. To tak jakby oceniać smak ciasta po wyglądzie jeszcze przed włożeniem do piekarnika.
              Gra będzie długo w produkcji bo jest tak rozbudowana że chyba takiej złożonej gry jeszcze nie było (statki wielozałogowe, abordaże, walka FPS, lądowanie na planetach i to wszystko bezszwowe). Gra będzie raczej dobrze zoptymalizowana bo dogfighting module który wypuścili w tej chwili działa bez zarzutu. Co do modelu kupowania statków za kasę, ten system będzie dostępny chyba do końca produkcj, ale przecież nie jest to żaden mus, bo wszystkie statki będzie można zdobyć normalnie w grze a model kupna za dolary zniknie wraz z premierą.
              Te pokazy mają w głównej mierze pokazać progres a nie efekt końcowy. Dlatego zalecam poczekać z opinią o jakości gry na premierę.

              Pozdrawiam
              • avatar
                Balrogos
                -1
                Nie mu tutaj nic czym mialbym sie zachwycic koszmare animacje
                • avatar
                  limera1n
                  -1
                  dla tej giery jestem w stanie dokupić kontrolery i doposażyć kompa
                  • avatar
                    Konto usunięte
                    -1
                    nie ,że jestem jakimś maniakiem fpsów bądź czegokolwiek i wiem iż jest to alfa ale : matko boska ta gra nei chodzi płynnie nawet na pokazach na których myśle ,że wykorzystują najmocniejszy dostępny konfig czyli i7 i jakieś (x4?) gtx 980 więc o co chodzi ja się pytam?. pozatym wygląda mega :)
                    • avatar
                      renholder1987
                      -2
                      Nie no za taka animacje poruszania sie postaci ludzie wydali 57mln.Dla mnie ta gra była przegrana jak dobili do 25mln a pozniej zaczeli naganiac inwestorów kuszac tak na prawde dodawaniem poerdół lub elementów które pełna wersja gry powinna zawierac w dniu premiery bez jakiegokolwiek wkłądu finansowego oprócz kupna gry.... no ale niestety gosc opanował nabieranie ludzi do mistrzostwa.Gry nie kupie i grał nie będe dla zasady.Nikt nie bedzie mnie nabijał przez 3-4 lata w butelke zanim wyda gre
                      • avatar
                        marcszcz
                        -2
                        Ciekawe czy jest to już najdroższa produkcja gry w historii, biorąc pod uwagę koszta produkcji bez marketingu?
                        • avatar
                          1234567890
                          -3
                          E tam, EVE Online i tak nic nie przebije.
                          • avatar
                            Konto usunięte
                            -4
                            Zapowiada się całkiem nieźle, ale wątpię, żeby udało jej się osiągnąć podobny sukces, jak Half-Life 2, który jednak powstawał z mniejszym budżetem.
                            • avatar
                              decrypterie
                              0
                              Do takiej gry to 3monitory system 5.1 i kilka ledów i w fajnej obudowie i będzie jak w kosmosie:)ogólnie trailer bomba.
                              • avatar
                                tobexor
                                0
                                czy tylko ja mam ten filmik w filmowych 15 fps-ach