Gry

Thief 4 - pierwszy screen

przeczytasz w 1 min.

Na zdjęciu, które wyciekło ze studia Eidos Montreal najprawdopodobniej znajduje się kadr z nowej części Thiefa.

 Warto przeczytać:
 

Nowe Jagged Alliance

Zabawa w złodzieja ma już swoją wieloletnią tradycję. Na samym początku Looking Glass podbiło serca graczy mocno nieliniową produkcją zmuszającą nas do przemykania wśród cieni. Po przejęciu pałeczki przez Ion Storm, otrzymaliśmy takie usprawnienia jak opcjonalny widok TPP. Teraz, gdy tworzeniem  kolejnej części zajmuje się jeden z oddziałów firmy Eidos, media sieją plotki - ile z nich się sprawdzi? Podpowiedź leży tuż przed nami.

Na stronach francuskiego portalu JeuxVideo po raz pierwszy ujrzeliśmy "partyzanckie" zdjęcie z testów nieznanego dotąd tytułu. Wszystko wskazuje, że to kontynuacja przygód niesławnego Garreta.

Co możemy wywnioskować? Na pewno przynajmniej częściowo sprawdzą się doniesienia NoFrag.com , jakoby podczas skradania się, aktywowania mechanizmów i strzelania dostępna była perspektywa zza pleców bohatera. Jak będzie w pozostałych aspektach rozgrywki? Tego nie wiemy, jednak wymuszenie konkretnego widoku w każdym momencie to krok do tyłu w stosunku do wyboru pozostawionego nam w "Deadly Shadows".

Z pewnością też HUD ograniczono do niezbędnego minimum. Brak tu charakterystycznego kryształu pokazującego poziom widoczności naszej postaci. Zresztą, ten ostatni jest chyba dość wysoki, biorąc pod uwagę znikomy udział mroku i cieni. Standardowe lampy płonące żywym ogniem zamieniono na latarnie - i jak tu je unieszkodliwiać przy pomocy łuku?

Miejmy nadzieję, że plotka zostanie potwierdzona, a wszystko co widzimy na załączonym zdjęciu zostanie szczegółowo wyjaśnione. Póki co, czeka nas chwila niepewności - wstępny termin premiery to rok 2011, najwyższa więc pora by ujawnić jakiekolwiek detale.

Źródło: RPS


Komentarze

6
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    kaszpir_itt
    0
    w końcu
    • avatar
      Konto usunięte
      0
      ? Mnie to bardziej Deus Ex przypomina...
      • avatar
        Konto usunięte
        0
        Czyżby czasy I lub II wojny światowej ? Zapowiada się ciekawie :)
        • avatar
          Konto usunięte
          0
          Tak bo zarowke trudno zbic, co prawda bardziej halasliwie, ale za plus potrzebna jest elektrycznosc i glowne wylaczniki. A zamist luku ... eee lipa
          • avatar
            Konto usunięte
            0
            "Brak tu charakterystycznego kryształu pokazującego poziom widoczności naszej postac"

            Na ekranie (środkowy dół) jest coś częściowo przeźroczysztego co zapewne odpowiada kryształkowi który był obecny w poprzednich odsłonach Thief'a.


            "Standardowe lampy płonące żywym ogniem zamieniono na latarnie - i jak tu je unieszkodliwiać przy pomocy łuku?"

            Latarnie i lampy już były w części pierwszej i nigdy nie można było ich unieszkodliwić - jedynie pochodnie, świece itp.

            Generalnie tekst napisany przez osobę nie mającą żadnej styczności z serią...