Gry komputerowe

World of Tanks z przebudowanymi trybami zabawy

Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
12 komentarzy Dyskutuj z nami

Aktualizacja oznaczona numerem 9.4 to przede wszystkim modernizacja Bitew Drużynowych i Twierdz. Jest też nowa mapa.

World of Tanks 9.4

Dwa nowe, a ściślej rzecz ujmując – przebudowane tryby rywalizacji zostały wprowadzone do gry World of Tanks w najnowszej aktualizacji oznaczonej numerem 9.4. Gruntowej modernizacji doczekały się Bitwy Drużynowe oraz Twierdze.

Zacznijmy od Bitew Drużynowych. Po aktualizacji wyeliminowane mają zostać sytuacje, w których gracz się chowają, a mecze – kończą remisami. Dodanie możliwości gry czołgami z poziomów 6-8 sprawić ma natomiast, że zabawa będzie bardziej dynamiczna. Obie drużyny otrzymają swoje zadania do wykonania – celem napastników będzie zdobycie jednej z dwóch baz przeciwnika, podczas gdy defensorzy skupią się na ich obronie i zniszczeniu jednostek wroga.

W trybie Twierdzy z kolei baza i struktury produkujące zasoby rezerw zostały rozszerzone do poziomu 10. Klanowicze otrzymują możliwość wyszukiwania i atakowania wrogich twierdz. Broniący się natomiast będą mogli określić dogodny dla nich termin obrony bazy. „Wraz z trybem Twierdza chcemy stworzyć spójny ekosystem dla klanów w World of Tanks. Kontynuujemy rozszerzanie trybu Twierdza od aktualizacji 9.2, mamy w planach jego regularną rozbudowę bazując w pełni na komentarzach i opiniach graczy” – powiedział Anton Pankov z Wargaming.

Aktualizacja 9.4 to także nowa mapa – Stalingrad. Została ona zaprojektowana w zgodzie z historycznymi wydarzeniami, które miały miejsce w 1942 roku. Wprowadzony został także nowy radziecki niszczyciel czołgów premium III poziomu – SU-76I.

Źródło: Wargaming

Komentarze

12
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Wojto
    Nie "dodano możliwość grania czołgów z poziomów 6-8", bo zawsze w drużynowych były wszystkie do poziomu 8 włącznie, tylko ograniczenie do poziomów 6-8 i usztywnienie składu drużyn do dwóch możliwości: 6 x T8 + 1 x T6, lub 5 x T8 + 2 x T7. :)

    Defensorzy? Nie ładniej po polsku "obrońcy"? :)
    1
  • avatar
    Puffy
    Tu nie chodzi już o samą rozgrywkę bo ma ogromną grywalność. Tu chodzi o optymalizacje. Mamy 2014 rok i gre która wykorzystuje jeden rdzeń procesora. Jakby skupili się na obsłudze wielordzeniowości , choćby dwa rdzenie na full to możnaby klaskać. A tak to ciągle wymyślanie pierdułek a nie konkretów. Od wersji 8.0 po przejściu na 9.0 szybkość gry spadła o połowe. A szkoda bo było ok. Mam i7 i śmiesznie to wygląda że gra jedzie na 1 rdzeniu max 50fps a średnia ok 40 :(
    1
  • avatar
    Konto usunięte
    Kotlet w nowej panierce, bo inaczej tego nazwac nie mozna.

    Oczywiscie zapowiadanych juz 2 lata temu bitew 30vs30 jak nie bylo tak nie ma, to samo wiekszych map (specjalnie pod takie bitwy).
    Alternatywne kadluby tez nie, z tekstur HD sie wycofuja bo klient za duzo bedzie wazyc (czolgi WT okazaly sie failem i nagle wszystkie duze zapowiedzi nie sa realizowane)
    Havoka szybko nie bedzie, a mial byc w tym roku jednak fail WT przyczynil sie do spowolnienia tempa przez WG.

    Naobiecywali tyle ze glowa mala, a wyszlo jak zwykle.
    Najlepsze jest to ze nie wprowadzaja tego co chca gracze, to jest jakis ewenemnt na skale swiatowa, bo kazda normalna firma by to zrobila, zeby przyciagnac wiecej graczy.
    O czym mowie? o MM opartym na skillu, o mozliwosci usuniecia map z losowania ktore nam sie nie podobaja, o zmniejszeniu/zrebalansowaniu gold ammo bo pancerz stracil sens jak teraz kazdy wali z golda.

    WoT jest dobra gry, ale polityka WG zniecheca.
    -1
  • avatar
    wdowa94
    Gdyby poprawili fizyke to może i bym zagrał, ale turbopudełka na gąsienicach mnie nie rajcują