
Fabryczne taktowanie karty EVGA GeForce GTX260:
| 2D: 
 | 3D: 
 | 
Pobór energii elektrycznej:
- tryb 2D: 124 W
- tryb 3D: 226 W
GTX260 osiąga bardzo dobre wyniki nawet już przy standardowych zegarach. Sprawdźmy ile możemy jeszcze z tego potworka wycisnąć. Niestety, nasz egzemplarz nie chciał osiągnąć wysokich zegarów. Udało się osiągnąć taktowania jedynie o ok. 50MHz wyższe.
Wynik końcowy podkręcania:
3D:
- Core: 700
- Mem: 2202 (1101 DDR)
- Shader: 1404
Pobór energii elektrycznej:
- tryb 2D: 123W
- tryb 3D: 244W

Na takich ustawieniach przeprowadziłem testy wydajności i mierzyłem temperatury.

Temperatury, jak widać na powyższym wykresie są bardzo przyzwoite. Praktycznie po OC przyrost temperatury to rząd 1-2 stopni maksymalnie.
Sprawdźmy, jak wygląda postęp w wydajności w 3DMarkach.

W 3DMarku 06 zyskujemy 2% wydajności, natomiast w Vantage jest to już 9%.
| Fabryczne | OC | |
| 3DMark06 | 13763 | 14009 | 
| 3DMark Vantage | 12043 | 13083 | 
| Fallout 3 | 59 | 60 | 
| Far Cry 2 | 44 | 47 | 
| GTA IV | 38 | 40 | 
| BiA: Hell's Highway | 60 | 62 | 
| NFS Pro Street | 85 | 88 | 
| Stalker: Czyste niebo | 45 | 48 | 
| Crysis Warhead | 39 | 41 | 
| Mirror's Edge | 56 | 59 | 
Wzrost wydajności w procentach przedstawia się następująco:
- Mirror’s Edge: 5%
- Warhead: 5%
- Stalker: 7%
- ProStreet: 4%
- BiA HH: 3%
- GTA IV: 5%
- Far Cry 2: 7%
- Fallout 3: 2%
Jak widać najwyższy przyrost uzyskujemy w grach: Stalker i Far Cry 2. Najniższy natomiast w Fallout 3.



