Karty graficzne

Benchmarkowe podkręcanie

 

Platforma testowa

  • Procesor: Intel Core2Duo E8400 @ 3000MHz, 6MB L2
  • Płyta główna: Asus P5Q-e, P45
  • Pamięć: Geil Ultra DDR2 800MHz, 4x1GB
  • Dysk Twardy: Samsung SpinPoing F1 250GB, 7200.10, 16MB Cache, NCQ
  • Zasilacz: Tagan BZ PipeRock Series 700W

Sterowniki, system operacyjny i programy:

  • Windows Vista Ultimate 32bit EN, SP1
  • DirectX 10, 9.0C
  • nVidia: 182.06
  • ATI: Catalyst 8.12
  • Fraps 2.9.6
  • RivaTuner
  • CCC

Karty użyte do testu:

  • EVGA GeForce GTX260
  • EVGA GeForce 9800GTX+
  • ASUS Radeon HD 4830
  • ASUS Radeon HD 4870X2

Gry, benchmarki:

  • 3DMark 06
  • 3DMark Vantage
  • Video Card Stability Test
  • Crysis Warhead – użyty benchmark
  • STALKER: Czyste niebo – użyty benchmark
  • GTA IV – użyty benchmark
  • Far Cry 2 – użyty benchmark
  • Brothers in Arms: Hell’s Highway – Fraps
  • Need For Speed Pro Street – Fraps
  • Fallout 3 – Fraps
  • Mirror’s Edge – Fraps

Ustawienia do testów:

  • Crysis Warhead: 1920x1200, GAMER, DX9, 1920x1200, AA 0x, demo ambush
  • STALKER: Czyste niebo: 1920x1200, Preset: Default, Renderer: Enhan. Full Dynamic Lighting (DX10)
  • GTA IV: 1680x1050, suwaki na maks, tekstury: medium, render: highest
  • Far Cry 2: 1920x1200, DX9, ustawienia na max, AA 0x
  • BiA: Hell’s Highway: 1920x1200, ustawienia max
  • NFSPS: 1920x1200, ustawienia max
  • Fallout 3: 1920x1200, ustawienia max
  • Mirror’s Edge: 1920x1200, ustawienia max