
Tak jak wspominaliśmy wcześniej, Kabini są następcami układów Brazos, zaprojektowanych początkowo dla ultracienkich laptopów. Jak rosła wydajność układów z tego segmentu na przestrzeni lat?

| Nazwa kodowa | Model | C/T | GHz | Litografia | iGPU | SP | MHz | TDP |
| Brazos | E-450 | 2/2 | 1,65 GHz | 40-nm | HD 6320 | 80 | 600 MHz | 18 W |
| Brazos 2.0 | E-1800 | 2/2 | 1,7 GHz | 40-nm | HD 7340 | 80 | 680 MHz | 18 W |
| Kabini | A4-5000 | 4/4 | 1,5 GHz | 28-nm | HD 8330 | 128 | 500 MHz | 15 W |
| Kabini | Athlon 5350 | 4/4 | 2,05 GHz | 28-nm | R3/HD 8400 | 128 | 600 MHz | 25 W |
W porównaniu z Kabini w wersji SoC (A4-5000) zwiększono zegary CPU i GPU, ale kosztem większego TDP.
Cinebench 11.5 x64 – renderowanie z pomocą wszystkich rdzeni/wątków
[punkty]
| Kabini (4/4) - Athlon 5350 2,05GHz | 2,03 |
| Kabini (4/4) - A4-5000 1,5GHz | |
| Brazos 2.0 (2/2) - E2-1800 1,75GHz | |
| Brazos (2/2) - E-450 1,65GHz |
Podniesienie zegarów o 505 MHz skutkuje widocznym wzrostem wydajności.
3D Mark 06 – wynik ogólny
[punkty]
| Kabini (4/4) - Athlon 5350 2,05GHz | 3757 |
| Kabini (4/4) - A4-5000 1,5GHz | |
| Brazos 2.0 (2/2) - E2-1800 1,75GHz |
3D Mark 06 – CPU
[punkty]
| Kabini (4/4) - Athlon 5350 2,05GHz | 2694 |
| Kabini (4/4) - A4-5000 1,5GHz | |
| Brazos 2.0 (2/2) - E2-1800 1,75GHz |
Stary 3D Mark 06 również notuje zauważalną wyższą wydajność. Jak wygląda sytuacja w grach?
Wyniki są obiecujące, ale porównaliśmy również oba układy Kabini w drugim benchmarku Resident Evil 5, który wykorzystuje głównie rzeczywistą rozgrywkę.
Tutaj różnica nie jest aż tak duża i wynosi średnio 2 klatki na sekundę.
2,03





