Procesory

Testy: Watch Dogs i Hitman: Absolution

Watch_Dogs


Ustawienia testowe


Niebieski - grafika zintegrowana, czerwony - Dual Graphics z kartą R7 250 GDDR3

Watch_Dogs – 1920 x 1080
[kl./s.]

Dual Graphics (Radeon R7 250 GDDR3) 32
25
Radeon R7 2133 MHz 23
21
   średnie klatki na sekundę
 minimalne klatki na sekundę

Gra sygnowana logo NVIDII dobrze radzi sobie w trybie Dual Graphics. Co najbardziej istotne - przyśpieszenie wygląda na rzeczywiste. Gra staje się bardziej płynna i pomimo widocznie większych spadek szybkości działania, mikroprzycięcia są niewidoczne.

Hitman: Absolution


Ustawienia testowe


Niebieski - grafika zintegrowana, czerwony - Dual Graphics z kartą R7 250 GDDR3

Hitman: Absolution – 1920 x 1080
[kl./s.]

Dual Graphics (Radeon R7 250 GDDR3) 36
28
Radeon R7 2133 MHz 27
22
   średnie klatki na sekundę
 minimalne klatki na sekundę

Na wykresach wszystko wygląda dobrze, a w rzeczywistości... też! Hitman zdecydowanie działa bardziej płynnie w trybie Dual Graphics, a przyśpieszenia doświadczymy nie tylko na wykresach Frapsa. W testach wykorzystaliśmy benchmark wbudowany w grę, który jest bardzo wymagający - podczas rzeczywistej rozgrywki można spokojnie wykorzystać ustawienia średnie.