Procesory

Testy: Tomb Raider i Thief

Tomb Raider


Ustawienia testowe


Niebieski - grafika zintegrowana, czerwony - Dual Graphics z kartą R7 250 GDDR3

Tomb Raider – 1920 x 1080
[kl./s.]

Dual Graphics (Radeon R7 250 GDDR3) 55
43
Radeon R7 2133 MHz 30
24
   średnie klatki na sekundę
 minimalne klatki na sekundę

To działa! Zarówno w teorii (cyferki i wykresy) jak i w praktyce (płynność generowania grafiki 3D). Tomb Raider pokazuje, że w Dual Graphics drzemie potencjał.

Thief


Ustawienia testowe


Niebieski - grafika zintegrowana (DX), czerwony - Dual Graphics z kartą R7 250 GDDR3

Thief – 1920 x 1080
[kl./s.]

Mantle – Radeon R7 2133 MHz 18
14
DX – Radeon R7 2133 MHz 16
12
DX – Dual Graphics (Radeon R7 250 GDDR3) 13
8
   średnie klatki na sekundę
 minimalne klatki na sekundę

Totalna klapa! Coś poszło zdecydowanie nie tak i to w grze, w której dodatkowa moc przydałaby się najbardziej. Funkcja "Mantle Crossfire" na dziś dzień w przypadku Dual Graphics po prostu nie działa.