
Kartę przetestowaliśmy w trybie Gaming (1530/1800 MHz), tak by sprawdzić jej wydajność jak najbardziej zbliżoną do "referencyjnych" ustawień. Tryb OC producenta (można go włączyć za pomocą narzędzia ASUS GPU Tweak II) to symboliczne podkręcenie (1560/1830 MHz), który pozostawiliśmy w spokoju. Zamiast tego ręcznie podkręciliśmy kartę do 1630/1900 MHz na rdzeniu oraz VRAM do 2190 MHz (ze standardowych 2000).

Shadow Of The Tomb Raider – 2560 x 1440, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| Radeon VII | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| GeForce RTX 2060 FE | |
| MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | |
| ASUS ROG GTX 1660 Ti | |
| OC GeForce GTX 1660 | 49 |
| GeForce GTX 1660 | 46 |
| Radeon RX 590 | |
| Radeon RX 580 | |
| GeForce GTX 1060 | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Shadow Of The Tomb Raider – 1920 x 1080, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| Radeon VII | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| GeForce RTX 2060 FE | |
| MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | |
| ASUS ROG GTX 1660 Ti | |
| OC GeForce GTX 1660 | 74 |
| GeForce GTX 1660 | 70 |
| Radeon RX 590 | |
| Radeon RX 580 | |
| GeForce GTX 1060 | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
DirectX 12 w Shadow Of The Tomb Raider nie przynosi żadnych niespodzianek - karta plasuje się pomiędzy Radeonem RX 590, a GeForce GTX 1660 Ti.
49
46
średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę


