
Kartę przetestowaliśmy w trybie Gaming (1530/1800 MHz), tak by sprawdzić jej wydajność jak najbardziej zbliżoną do "referencyjnych" ustawień. Tryb OC producenta (można go włączyć za pomocą narzędzia ASUS GPU Tweak II) to symboliczne podkręcenie (1560/1830 MHz), który pozostawiliśmy w spokoju. Zamiast tego ręcznie podkręciliśmy kartę do 1630/1900 MHz na rdzeniu oraz VRAM do 2190 MHz (ze standardowych 2000).

Far Cry 5 – 2560 x 1440, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| Radeon VII | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | |
| GeForce RTX 2060 FE | |
| ASUS ROG GTX 1660 Ti | |
| OC GeForce GTX 1660 | 61 |
| GeForce GTX 1660 | 57 |
| Radeon RX 590 | |
| Radeon RX 580 | |
| GeForce GTX 1060 | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Far Cry 5 – 1920 x 1080, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Radeon VII | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | |
| GeForce RTX 2060 FE | |
| ASUS ROG GTX 1660 Ti | |
| OC GeForce GTX 1660 | 89 |
| GeForce GTX 1660 | 83 |
| Radeon RX 590 | |
| Radeon RX 580 | |
| GeForce GTX 1060 | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
No i nie ma niespodzianki - wyniki w 3D Mark Fire Strike okazały się anomalią. GTX 1660 w trybie DX 11 jest wydajniejsza od Radeona RX 590 - czyli zgodnie z oczekiwaniami. Do modelu Ti nawet po OC trochę brakuje.
61
57
średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę


