Oprogramowanie

Jakość obrazu w grze CRYSIS

przeczytasz w 1 min.

Ustawienia:

  • rozdzielczość: 1680x1050
  • ustawienie grafiki: Very High
  • wygładzanie krawędzi (AA): tryb  x4
  • filtrowanie anizotropowe tekstur (AF): tryb x16

 

Porównanie sterowników na karcie GeForce


ForceWare 197.41

ForceWare 197.75

ForceWare 257.21

ForceWare 258.96

ForceWare 260.63 beta
 

Jakość grafiki w kolejnych wersjach sterowników z włączonymi AA i AF nie odbiega od siebie. Wszystkie detale wyglądają praktycznie tak samo.

Porównanie sterowników na karcie Radeon


Catalyst 10.5

Catalyst 10.6

Catalyst 10.7

Catalyst 10.8

Catalyst 10.9
 

Również na karcie graficznej Radeon, poszczególne wersje sterowników nie wpływały w jakiś znaczący sposób na zmianę obrazu w Crysis.

Pojedynek: AMD vs NVIDIA


Radeon
Catalyst 10.9

GeForce
ForceWare 260.63 beta

Jakość obrazu na karcie Radeon i GeForce różni się dwoma szczegółami. Góry w oddali na GeForce wyglądają ubogo w porównaniu do tego, co obserwujemy na Radeonie. Zupełnie, jakby użyte tekstury pochodziły z gier sprzed dobrych kilku lat. Proszę zauważyć, że obraz był generowany z filtrowaniem anizotropowym x16.

Drugi szczegół, to lustro wody – na akceleratorze GeForce wygląda lepiej, bardziej szczegółowo. Radeon jakby generował mniej detali, co w końcowym efekcie wygląda słabiej w porównaniu do GeForce’a.