
Najnowsza część z serii Colin McRae. Podrasowany silnik z Grida jest elastyczny, dzięki czemu możemy pograć na starszych i wolniejszych układach graficznych. Jakość grafiki stoi na bardzo dobrym poziomie. Ponadto jest możliwość uruchomienia gry w DirectX 9.0c oraz DirectX 11.
GeForce GTX 470
- rozdzielczość: 1680x1050
- ustawienie grafiki: Max Detail DirectX 11
- wygładzanie krawędzi (AA): tryb x0
- filtrowanie anizotropowe tekstur (AF): tryb x16
| ForceWare 258.96 | |
| ForceWare 260.63 beta | |
| ForceWare 257.21 | |
| ForceWare 197.41 | |
| ForceWare 197.75 | |
GeForce GTX 470
- rozdzielczość: 1680x1050
- ustawienie grafiki: Max Detail DirectX 11
- wygładzanie krawędzi (AA): tryb x4
- filtrowanie anizotropowe tekstur (AF): tryb x16
| ForceWare 258.96 | |
| ForceWare 260.63 beta | |
| ForceWare 257.21 | |
| ForceWare 197.75 | |
| ForceWare 197.41 | |
ForceWare w kolejnych edycjach w niedużym stopniu wpłynęły na wydajność w grze Dirt 2. Dotyczy to zarówno minimalnej, jak i średniej ilości generowanych kl./s. Natomiast od czasu wydanych w lipcu FW 258.96 niewiele się zmieniło. Nawet najnowsze, póki co w fazie beta – FW 260.63, nie podniosły szybkości działania gry.
Radeon 5850
- rozdzielczość: 1680x1050
- ustawienie grafiki: Max Detail DirectX 11
- wygładzanie krawędzi (AA): tryb x0
- filtrowanie anizotropowe tekstur (AF): tryb x16
| Catalyst 10.8 | |
| Catalyst 10.5 | |
| Catalyst 10.7 | |
| Catalyst 10.9 | |
| Catalyst 10.6 | |
Radeon 5850
- rozdzielczość: 1680x1050
- ustawienie grafiki: Max Detail DirectX 11
- wygładzanie krawędzi (AA): tryb x4
- filtrowanie anizotropowe tekstur (AF): tryb x16
| Catalyst 10.8 | |
| Catalyst 10.6 | |
| Catalyst 10.5 | |
| Catalyst 10.9 | |
| Catalyst 10.7 | |
Nieco odmienna sytuacja występowała w przypadku karty Radeon i oprogramowania Catalyst. Pewne „załamanie” wydajności odnotowaliśmy na sterowniku w wersji 10.6, ale tylko bez wygładzania krawędzi. Co ciekawe najnowsze Catatalyst 10.9 nie okazały się najwydajniejsze. Dirt 2 najlepiej pracował przy użyciu sterownika o oznaczeniu 10.8.
Zobacz: | |
![]() | • Techniczne spojrzenie na grę (wideo: system zniszczeń) |




