Gry

Jakość grafiki - porównanie ustawień

Grafika oferowana przez dodatek jest zadowalająca, nie różni się praktycznie niczym od tej znanej z podstawki. Jednostki wykonane są dobrze, mapy są bardzo rozbudowane, jednak miejscami tekstury sprawiają wrażenie rozmazanych. Na uwagę zasługują efekty świetlne - wszelkie wybuchy, światła laserów, czy smugi pocisków wykonane są perfekcyjnie, przy czym tym najbardziej widowiskowym jest wybuch bomby atomowej, oczywiście po wybuchach zostają w ziemi kratery.
Podczas gry i  testów dysponowałem kartami graficznymi opartami na chipach ATi i nVidii - Radeon 3870, 3850, 3650 oraz GeForce 9800 GTX, 9600GT, 8800GT, 8800GS. Efekty graficzne na kartach są identyczne, jakość grafiki jest taka sama.

Różnice między ogólnymi ustawieniami grafiki przedstawiają się następująco:

WYSOKIE, AAx3 - Ładne cienie, dobrze zrealizowane oświetlenie, jednostki wyróżniają się swoim wyglądem. Budynki wykonane są dość szczegółowo, a wybuchy potrafią zakryć cały ekran.

ŚREDNIE, AAx2 - Różnica widoczna głównie w jakości tekstur - tj. niska rozdzielczość tekstur oraz w cieniach rzucanych przez obiekty, pozostałe efekty praktycznie bez zmian.


NISKIE, AAx0 - Różnica widoczna głównie w jakości tekstur - tj. niska rozdzielczość tekstur oraz w cieniach rzucanych przez obiekty, pozostałe efekty praktycznie bez zmian.