Gry

Jakość grafiki - efekty szczegółowe

A tak wyglądają różnice w poszczególnych ustawieniach szczegółowości grafiki:

Szczegóły terenu -niski i wysoki poziom detali

Ustawienia szczegółowości terenu wpływają na odbicia chmur na ziemi, co daje szarawą poświatę na ekranie (w wypadku ustawień wysokich), na ustawieniach niskich poświaty tej nie ujrzymy (dodaje ona efektu "realistycznego oświetlenia").

Woda -niski i wysoki poziom detali

Różnicę widać na pierwszy rzut oka, woda na ustawieniach niskich jest porażająco brzydka, pozbawiona jakichkolwiek charakterystycznych cech dla wody, natomiast ta widoczna na wysokich ustawieniach jest nawet przezroczysta;), faluje itd. Mimo wszystko jednak, moim zdaniem autorzy mogli przyłożyć się bardziej do jakości wody.

Modele -niski i wysoki poziom detali

Na ustawieniach niskich modele są kanciaste, pozbawione owalnych kształtów, bez charakterystycznych, dających kontrast rys, wysokie ustawienia pozwalają cieszyć się budynkami i pojazdami w zadowalającej jakości.

Tekstury -niski i wysoki poziom detali

Na screenach widać, że największą różnicę w jakości tekstur znajdziemy na podłożu. Szczegółowość tekstur budynków i pojazdów w zasadzie nie zmienia się.

Cienie -niski i wysoki poziom detali

Ustawienia niskie usuwają z gry jakiekolwiek cienie zostawiając przy tym, co ciekawe, odbicia chmur na podłożu. Na ustawieniach wysokich, każdy obiekt w grze rzuca cień.

Szczegóły -niski i wysoki poziom detali

Ustawienia szczegółów wpływają wyłącznie na drobne smaczki w grafice, jak np. widoczny na screenie po prawej stronie ciemniejszy obszar na podłożu, czy np. ostrzejsze tekstury w wypadku ustawień wysokich.