Gry komputerowe

Testy w rozdzielczości: 1920x1080

przeczytasz w 1 min.

Dark Souls III

Ustawienia testowe

Dark Souls III

Dark Souls III
1920x1080, Ustawienia średnie

nazwa karty średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) 60
 59
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) 60
 59
GeForce GTX 980 (1126/1750) 60
 59
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) 60
 59
GeForce GTX 970 (1051/1750) 60
 59
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) 60
 59
AMD Radeon R9 380 (970/1375) 60
 59
GeForce GTX 960 (1126/1750) 60
 59
GeForce GTX 950 (1024/1653) 53
 50
AMD Radeon R9 270X (1050/1400)  50
 46
AMD Radeon R7 370 (975/1400) 43
 40
GeForce GTX 750 Ti (1020/1350) 39
 35
AMD Radeon R7 260X (1100/1650) 34
 29

Ustawienia średnie w Dark Souls III są grywalne na praktycznie wszystkich przetestowanych kartach graficznych, no może z wyłączeniem Radeona 260X. Konstrukcje pokroju GeForce'a GTX 960 / Radeona R9 380 lub lepsze bez problemu dobijają do twardej blokady 60 kl/s. Nawet karty z niskiego segmentu takie jak GTX 750 Ti czy R7 370 zapewniają w miarę przyjemną płynność rozgrywki przy tym poziomie detali.

Dark Souls III
1920x1080, Ustawienia maksymalne

nazwa karty średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) 60
 59
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) 60
 59
GeForce GTX 980 (1126/1750) 60
 59
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) 60
 59
GeForce GTX 970 (1051/1750) 60
 59
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) 60
 59
GeForce GTX 960 (1126/1750) 60
 58
AMD Radeon R9 380 (970/1375) 49
 46
GeForce GTX 950 (1024/1653) 43
 41
AMD Radeon R9 270X (1050/1400)  42
 40
AMD Radeon R7 370 (975/1400) 35
 31
GeForce GTX 750 Ti (1020/1350) 32
 29
AMD Radeon R7 260X (1100/1650) 28
 25

W przypadku ustawień maksymalnych sytuacja wygląda identycznie jak przy średnich ustawieniach, ale tylko dla kart z wysokiego i najwyższego segmentu. Karty pokroju Radeona 270X / 370 oraz GTX 950 zapewniają dość przyjemną zabawę przy średniej ilości kl/s przekraczającej 40. Stawkę zamyka GTX 750 Ti oraz R260X, które balansują na granicy płynności.