Gry

Testy w rozdzielczości: 1920x1080

Forza Motorsport 6: Apex

Ustawienia testowe

Forza Motorsport 6: Apex

Forza Motorsport 6: Apex (Beta)
1920x1080, Ustawienia średnie

nazwa karty średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750)  60
 60
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500)  60
 60
GeForce GTX 980 (1126/1750)  60
 60
GeForce GTX 970 (1051/1750)  60
 60
AMD Radeon R9 390X (1050/1500)  60
 60
AMD Radeon R9 290X (1000/1250)  60
 60
AMD Radeon R9 380 (970/1375)  60
 60
GeForce GTX 960 (1126/1750)  60
 60
GeForce GTX 950 (1024/1653)  60
 60
AMD Radeon R9 270X (1050/1400)   60
 57
AMD Radeon R7 370 (975/1400)  52
 46
GeForce GTX 750 Ti (1020/1350)  40
 33
AMD Radeon R7 260X (1100/1650)  31
 27

Ustawienia średnie w Forza Motorsport 6: Apex są grywalne na praktycznie każdej z testowanych przez nas kart graficznych z wyjątkiem najniżej pozycjonowanego Radeona 260X. Znakomita większość z nich jest wstanie zapewnić komfortowe 60 kl/s. Wyniki byłyby jeszcze wyższe gdyby nie fakt, że UWP wymusza synchronizację (V-sync), o czym wspomnieliśmy wcześniej.

Forza Motorsport 6: Apex (Beta)
1920x1080, Ustawienia ultra

nazwa karty średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750)  60
 60
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500)  60
 60
GeForce GTX 980 (1126/1750)  60
 60
AMD Radeon R9 390X (1050/1500)  60
 58
GeForce GTX 970 (1051/1750)  60
 55
AMD Radeon R9 290X (1000/1250)  60
 54
GeForce GTX 960 (1126/1750)  40
 34
AMD Radeon R9 380 (970/1375)  37
 30
AMD Radeon R9 270X (1050/1400)   23
 19
GeForce GTX 750 Ti (1020/1350)  22
 17

Ustawienia ultra w Forzy Apex nadal nie stanowią większego wyzwania (w rozdzielczości FullHD) dla kart graficznych z wysokiego i najwyższego segmentu. Nawet konstrukcje ze średniej półki jak GeForce GTX 960 czy Radeon 380 są tutaj wstanie zapewnić w miarę płynną animację (około 40 kl/s średnio). Najsłabszym kartom zdecydowanie brakuje pamięci, co przekłada się na częste przycięcia animacji.