Karty graficzne

Podkręcanie

Do podkręcania użyliśmy aplikacji EVGA Precision. Dostarczony do redakcji ASUS GeForce GT 430 o znamionowej częstotliwości 700/800 MHz był w stanie pracować z prędkością 880/960 MHz. To niezły wynik. Zobaczcie, jak zmieniła się wydajność po podniesieniu częstotliwości taktowania.

BattleField: Bad Company 2 DX10
1280x1024, Max Detail

GeForce GTS 250 1GB (738/1100) 62
45
Radeon 5750 1GB (700/1150) 61
50
GeForce GT 240 512MB (550/850) 45
35
Radeon 5670 512MB (775/1000) 45
37
ASUS GeForce GT 430 1GB (@880/960) 41
30
ASUS GeForce GT 430 1GB (700/800) 32
24
Radeon 5570 512MB (650/800) 30
23
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Resident Evil 5 - DX10
1280x11024, Max Detail

Radeon 5750 1GB (700/1150) 88
63
GeForce GTS 250 1GB (738/1100) 84
59
Radeon 5670 512MB (775/1000) 63
46
GeForce GT 240 512MB (550/850) 52
38
ASUS GeForce GT 430 1GB (@880/960) 47
35
Radeon 5570 512MB (650/800) 42
31
ASUS GeForce GT 430 1GB (700/800) 37
28
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

W grze Bad Company 2 po podkręceniu można liczyć na całkiem spory wzrost szybkości działania gry. Różnica jest widoczna gołym okiem. O/C wpłynęło na polepszenie komfortu zabawy w tym tytule.

Również w Resident Evil 5 cieszyliśmy się sporą poprawą w wydajności. Po podniesieniu zegarów taktujących płynność animacji wyraźnie wzrosła.