Tomb Raider
![Tomb Raider]()
Tomb Raider
1920x1080, Najwyższe, TressFX, FXAA, AF x16
| Zotac GF GTX 970 4GB(1050/1750) |   63
   49 | 
| Sapphire R9 290 3GB (947/1250) |   62
   52 | 
| Sapphire R9 285 2GB (918/1375) |   48
   44 | 
| Asus GF GTX 960 DCUII 2GB (1250/1800) |   43
   32 | 
| Zotac GF GTX 960 2GB AMP! Edt. (1266/1753) |   43
   32 | 
| MSI GF GTX 960 Gaming G2 2GB (1216/1753) |   42
   31 | 
| Gigabyte GF GTX 960 G1 Gaming 2GB (1241/1753) |   42
   31 | 
| GeForce GTX 960 2GB (1126/1752) |   37
   28 | 
| Zotac GF GTX 760 2GB (980/1502) |   35
   27 | 
|   |   średnia liczba kl./s
   minimalna liczba kl./s | 
Tomb Raider
2560x1600, Najwyższe, TressFX, FXAA, AF x16
| Sapphire R9 290 3GB (947/1250) |   39
   32 | 
| Zotac GF GTX 970 4GB(1050/1750) |   37
   28 | 
| Sapphire R9 285 2GB (918/1375) |   30
   26 | 
| Asus GF GTX 960 DCUII 2GB (1250/1800) |   25
   19 | 
| Zotac GF GTX 960 2GB AMP! Edt. (1266/1753) |   25
   19 | 
| MSI GF GTX 960 Gaming G2 2GB (1216/1753) |   24
   18 | 
| Gigabyte GF GTX 960 G1 Gaming 2GB (1241/1753) |   24
   18 | 
| Zotac GF GTX 760 2GB (980/1502) |   20
   16 | 
| GeForce GTX 960 2GB (1126/1752) |   20
   16 | 
|   |   średnia liczba kl./s
   minimalna liczba kl./s | 
W Tomb Raider znów widać niedostatek mocy obliczeniowej w GeForce GTX 960, który wyświetla zauważalnie mniej kl./s, niż jego główny rywal.
![Thief]()
Thief
1920x1080 - Najwyższe, FXAA, AF x16
| Zotac GF GTX 970 4GB(1050/1750) |   97
   73 | 
| Sapphire R9 290 3GB (947/1250) |   90
   70 | 
| Sapphire R9 285 2GB (918/1375) |   73
   58 | 
| Asus GF GTX 960 DCUII 2GB (1250/1800) |   71
   51 | 
| Zotac GF GTX 960 2GB AMP! Edt. (1266/1753) |   71
   51 | 
| MSI GF GTX 960 Gaming G2 2GB (1216/1753) |   69
   49 | 
| Gigabyte GF GTX 960 G1 Gaming 2GB (1241/1753) |   69
   49 | 
| GeForce GTX 960 2GB (1126/1752) |   65
   47 | 
| Zotac GF GTX 760 2GB (980/1502) |   57
   45 | 
|   |   średnia liczba kl./s
   minimalna liczba kl./s | 
Thief
2560x1600 - Najwyższe, FXAA, AF x16
| Zotac GF GTX 970 4GB(1050/1750) |   56
   40 | 
| Sapphire R9 290 3GB (947/1250) |   51
   39 | 
| Sapphire R9 285 2GB (918/1375) |   41
   25 | 
| Asus GF GTX 960 DCUII 2GB (1250/1800) |   37
   30 | 
| Zotac GF GTX 960 2GB AMP! Edt. (1266/1753) |   37
   30 | 
| MSI GF GTX 960 Gaming G2 2GB (1216/1753) |   36
   29 | 
| Gigabyte GF GTX 960 G1 Gaming 2GB (1241/1753) |   36
   29 | 
| GeForce GTX 960 2GB (1126/1752) |   34
   27 | 
| Zotac GF GTX 760 2GB (980/1502) |   31
   19 | 
|   |   średnia liczba kl./s
   minimalna liczba kl./s | 
Thief, który nie jest mocno wymagającą grą, nowość firmy Nvidia pozwala na komfortowe granie w rozdzielczości 1920x1080 i całkiem nieźle sobie radzi w 2560x1600. Choć pod względem średniej liczby kl./s, GeForce GTX 960 nie jest w stanie zagrozić rywalowi, to jednak w wyższej rozdzielczości zdarzały mu się mniejsze spadki animacji obrazu, niż w Radeonie R9 285.
![]()
Watch_Dogs
1920x1080 - Maks. detale, MSAA x4, AF x16
| Zotac GF GTX 970 4GB(1050/1750) |   55
   47 | 
| Sapphire R9 290 3GB (947/1250) |   51
   43 | 
| Asus GF GTX 960 DCUII 2GB (1250/1800) |   34
   28 | 
| Zotac GF GTX 960 2GB AMP! Edt. (1266/1753) |   34
   28 | 
| Sapphire R9 285 2GB (918/1375) |   34
   24 | 
| MSI GF GTX 960 Gaming G2 2GB (1216/1753) |   33
   27 | 
| Gigabyte GF GTX 960 G1 Gaming 2GB (1241/1753) |   33
   27 | 
| Zotac GF GTX 760 2GB (980/1502) |   33
   26 | 
| GeForce GTX 960 2GB (1126/1752) |   33
   26 | 
|   |   średnia liczba kl./s
   minimalna liczba kl./s | 
Watch_Dogs
2560x1600 - Maks. Detale, MSAA x4, AF x16
| Zotac GF GTX 970 4GB(1050/1750) |   37
   28 | 
| Sapphire R9 290 3GB (947/1250) |   33
   27 | 
| Asus GF GTX 960 DCUII 2GB (1250/1800) |   20
   13 | 
| Zotac GF GTX 960 2GB AMP! Edt. (1266/1753) |   20
   13 | 
| Zotac GF GTX 760 2GB (980/1502) |   19
   12 | 
| MSI GF GTX 960 Gaming G2 2GB (1216/1753) |   19
   12 | 
| Gigabyte GF GTX 960 G1 Gaming 2GB (1241/1753) |   19
   12 | 
| GeForce GTX 960 2GB (1126/1752) |   18
   11 | 
| Sapphire R9 285 2GB (918/1375) |   18
   10 | 
|   |   średnia liczba kl./s
   minimalna liczba kl./s | 
Pora na ostatnią grę w naszym artykule. Watch Dogs wyciska ostatnie soki z akceleratorów ze średniego segmentu. Najmłodsze dziecko firmy Nvidia wypadł tutaj dość dobrze, osiągając porównywalną wydajność co konkurent.