Płyty główne

Testy: R.U.S.E

przeczytasz w 1 min.

  

R.U.S.E - 1680 x 1050, Średnie    
[kl./s]   

Gigabyte X58A-UD3R 85
MSI X58A-GD65 83

 

R.U.S.E - 1680 x 1050, Wysokie    
[kl./s]   

MSI X58A-GD65 58
Gigabyte X58A-UD3R 58

 

R.U.S.E - 1680 x 1050, Najwyższe    
[kl./s]   

Gigabyte X58A-UD3R 29
MSI X58A-GD65 28

 

R.U.S.E - 1280 x 1024, Średnie    
[kl./s]   

Gigabyte X58A-UD3R 96
MSI X58A-GD65 94

 

R.U.S.E - 1280 x 1024, Wysokie    
[kl./s]  

MSI X58A-GD65 66
Gigabyte X58A-UD3R 66

 

R.U.S.E - 1280 x 1024, Najwyższe    
[kl./s]   

Gigabyte X58A-UD3R 38
MSI X58A-GD65 36

 

Zgodnie z naszymi testami, R.U.S.E znakomicie potrafi wykorzystać zarówno moc procesora (korzysta z wielu rdzeni) jak i większą ilość pamięci RAM. W części testów ponownie minimalnie lepsze wyniki osiąga platforma oparta na płycie Gigabyte. I ponownie musimy zwrócić uwagę na to, że różnica jest minimalna, a wydajność obu konstrukcji powinna być w zasadzie identyczna.

Po wykresach doskonale widać, jak najwyższe ustawienia R.U.S.E potrafią obciążyć nawet tak wydajne platformy jak testowany sprzet. Wynik niecałych 30 klatek na sekundę w rozdzielczości 1680 x 1050 i niecałych 40 w rozdzielczości 1280 x 1024 mów sam za siebie. Możemy wtedy obserwować tak niemiłe efekty na "rwanie" płynności rozgrywki.