Karty graficzne

Dirt: Showdown, Far Cry 3, Max Payne 3

Dirt: Showdown

Dirt Showdown

Dirt: Showdown - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16

AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) 149
129
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) 119
95
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 115
101
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) 109
96
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 102
88
Asus GTX 770 DCUII OC 2GB (1059/1753) 96
80
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) 95
80
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 83
71
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Dirt: Showdown - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16

AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) 134
117
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) 85
69
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 78
68
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 74
64
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) 70
62
Asus GTX 770 DCUII OC 2GB (1059/1753) 61
53
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) 61
53
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 51
45
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Nowa karta „zielonych” dawała możliwość pogrania w trybie 2560x1600. Płynność obrazu była wówczas naprawdę dobra i dało się odczuć sporą poprawę w szybkości działania gry w porównaniu do GeForce GTX 680. Radeon HD 7970 GE okazał się jednak dużo lepszym – zwłaszcza, gdy uruchomiliśmy Dirta w rozdzielczości 2560x1600.

Far Cry 3

Far Cry 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16,

AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) 69
45
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) 67
49
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 64
52
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) 62
51
Asus GTX 770 DCUII OC 2GB (1059/1753) 58
49
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) 58
49
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 57
43
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 54
45
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Far Cry 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16

GeForce GTX 690 4GB (915/1502) 61
44
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) 59
42
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 44
39
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) 42
38
Asus GTX 770 DCUII OC 2GB (1059/1753) 38
34
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) 38
34
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 37
31
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 35
28
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

W Far Cry 3 wynikła zacięta walka pomiędzy bohaterem artykułu a Radeonem HD 7970 GE. Choć średni wynik kl./s był bardzo wyrównany pomiędzy obydwoma akceleratorami, to jednak mniejsze spadki wyświetlanych klatek notowaliśmy na GeForce GTX 770.

Max Payne 3

Max Payne 3

Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16

GeForce GTX 690 4GB (915/1502) 90
68
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) 86
69
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 85
56
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 83
60
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) 82
55
Asus GTX 770 DCUII OC 2GB (1059/1753) 78
48
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) 78
48
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 73
47
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Max Payne 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16

GeForce GTX 690 4GB (915/1502) 85
63
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) 77
53
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 69
45
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) 66
43
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 61
44
Asus GTX 770 DCUII OC 2GB (1059/1753) 56
40
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) 56
40
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 54
36
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Max Payne 3 jest kolejną grą, w którą miło nam się grało na układzie GTX 770 w trybie obrazu zarezerwowanym dla 30-calowych monitorów – 2560x1600 pikseli. Pomimo dobrych wyników, nie udało się jednak pokonać rywala z obozu AMD. Karta czerwonych jak widać wciąż trzyma się mocno – widać jak dobrym pomysłem było stworzenie wersji GE.