
3D Mark - Time Spy (DX12)
[punkty] wynik ogólny
RTX 2080 Ti OC |
![]() |
GeForce RTX 2080 Ti |
![]() |
RTX 2080 OC |
![]() |
GeForce RTX 2080 |
![]() |
GeForce GTX 1080 Ti |
![]() |
Radeon RX Vega 64 |
![]() |
GeForce GTX 1080 |
![]() |
3D Mark - Time Spy (DX12)
[punkty] wynik układu graficznego
RTX 2080 Ti OC |
![]() |
GeForce RTX 2080 Ti |
![]() |
RTX 2080 OC |
![]() |
GeForce RTX 2080 |
![]() |
GeForce GTX 1080 Ti |
![]() |
GeForce GTX 1080 |
![]() |
Radeon RX Vega 64 |
![]() |
3D Mark - Fire Strike (DX11)
[punkty] wynik ogólny
RTX 2080 Ti OC |
![]() |
GeForce RTX 2080 Ti |
![]() |
RTX 2080 OC |
![]() |
GeForce RTX 2080 |
![]() |
GeForce GTX 1080 Ti |
![]() |
Radeon RX Vega 64 |
![]() |
GeForce GTX 1080 |
![]() |
3D Mark - Fire Strike (DX11)
[punkty] wynik układu graficznego
RTX 2080 Ti OC |
![]() |
GeForce RTX 2080 Ti |
![]() |
RTX 2080 OC |
![]() |
GeForce RTX 2080 |
![]() |
GeForce GTX 1080 Ti |
![]() |
Radeon RX Vega 64 |
![]() |
GeForce GTX 1080 |
![]() |
Zaznaczamy, że wszystkie karty NVIDII były w wersji FE. W przypadku Pascali (seria 1000) ma to takie znaczenie, że w sprzedaży praktycznie znajdują się wyłącznie modele fabrycznie podkręcone. Nie mieliśmy dostępu do referencyjnej Vegi, więc wykorzystaliśmy model ASUS ROG STRIX Vega 64 OC, ale różnice w stosunku do referenta są niewielkie - Vega 64 w ogóle jest już wyżyłowanym układem i możliwości OC ma niewielkie.
Na razie wyniki zgodne z oczekiwaniami i informacjami od NVIDII - widać jednak od razu, że o ile przy wykorzystaniu DX12 karta RTX 2080 (bez Ti) jest widocznie szybsza od GTX 1080 Ti, to w przypadku DX11 różnica jest niewielka.