Gry

Platforma testowa, metodologia i tabele ustawień

Platforma testowa

  Procesor:
Intel Core i5 750 @3,7 GHz
  Płyta główna:
ASUS P7H57D-V EVO
  Pamięć RAM:
2 x 2 GB Kingston HyperX 1600 MHz CL7
  Dysk twardy:
Samsung HD753LJ 750 GB
  Zasilacz:
CM Silent Pro 700 W

 

Karty graficzne

  • ASUS GTX 480 (1536 MB, GDDR5)
  • ASUS GTX 470 (1280 MB, GDDR5)
  • Gigabyte GTX 285 (1024 MB, GDDR3)
  • Gigabyte GTS 250 (1024 MB, GDDR3)
  • MSI 8600 GT OC Edition (256 MB, DDR3)
  • HIS HD 5850 (1024 MB, GDDR5)
  • HD 5770 (1024 MB, GDDR5)
  • Sapphire HD 5750 (1 GB, GDDR5)
  • Gigabyte HD 4870 (1024 MB, GDDR5)
  • Asus HD 4670 (512 MB, DDR3)

 

Sterowniki, system operacyjny i programy

  • Windows 7 64-bit PL (Ultimate)
  • DirectX 9.0c
  • NVIDIA 260.99
  • ATI Catalyst 10.10d
  • Fraps 3.1.0

Procedura testowa

Przyznam, że wybór lokalizacji do testów nie był trudny. Bez względu na to czy przyjdzie wam jeździć w promieniach palącego słońca, czy też egipskich ciemnościach, silnik gry zadba o to, aby spadków płynności było jak najmniej. Zdarzać mogą się one jedynie w miejscach, gdzie wiele obiektów w jednym czasie rzuca cienie. Procedura testowa polegała na przejechaniu zaprezentowanego niżej odcinka drogi. Pomiarów dokonano jak zawsze dwukrotnie, a wyniki uśredniono. Do wszystkich testów wyłączono rzecz jasna tryb Turbo procesora.

Film z tego testu wykorzystano również w teście vintage.

Ustawienia zastosowane w testach

  Maksymalne
Tekstury wysokiej rozdzielczości włączone
Rozmycie ruchu włączone
Poziom cieni wysokie
Filtrowanie anizotropowe włączone