Karty graficzne

Crysis 3, Dirt: Showdown, Far Cry 3

przeczytasz w 1 min.

Crysis 3

Crysis 3 - DX11
1680x1050, Wysokie Detale, SMAA 2TX, AF x16

Zotac GTX 660 2GB (980/1502) 52
39
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) 38
30
Gigabyte GTX 650 Ti 2GB (925/1350) 36
26
Asus HD 7790 DCUII OC 1GB (1075/1600) 31
24
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) 31
24
Radeon HD 7790 1GB (1000/1500) 30
23
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) 27
21
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Crysis 3 - DX11
1920x1080, Wysokie Detale, SMAA 2TX, AF x16

Zotac GTX 660 2GB (980/1502) 46
35
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) 34
27
Gigabyte GTX 650 Ti 2GB (925/1350) 31
25
Asus HD 7790 DCUII OC 1GB (1075/1600) 29
23
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) 29
23
Radeon HD 7790 1GB (1000/1500) 28
22
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) 23
18
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Crysis 3 okazał się natomiast poza zasięgiem dla tańszych akceleratorów. Jak widać, minimum, to posiadanie Radeona 7850. Zaskakująco dobrze wypadł GeForce GTX 650 Ti, który nie dopuszczał do siebie autorskiego Radeona 7790 od firmy Sapphire.

Dirt: Showdown

Dirt Showdown

Dirt: Showdown - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16

Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) 63
54
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) 62
53
Asus HD 7790 DCUII OC 1GB (1075/1600) 59
50
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) 59
50
Radeon HD 7790 1GB (1000/1500) 57
48
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) 48
41
Gigabyte GTX 650 Ti 2GB (925/1350) 44
38
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Dirt: Showdown - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16

Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) 58
50
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) 57
49
Asus HD 7790 DCUII OC 1GB (1075/1600) 55
47
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) 55
47
Radeon HD 7790 1GB (1000/1500) 53
45
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) 44
38
Gigabyte GTX 650 Ti 2GB (925/1350) 39
34
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Radeony odegrały się w grze Dirt: Showdown, gdzie wręcz znokautowały swych przeciwników. Radeon 7790 oferował wystarczającą płynność obrazu, aby móc grać w rozdzielczości 1920x1080 z pełną paletą detali.

Far Cry 3

Far Cry 3 - DX11
1680x1050, Ultra Detale, AF x16,

Zotac GTX 660 2GB (980/1502) 62
53
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) 36
31
Asus HD 7790 DCUII OC 1GB (1075/1600) 32
27
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) 32
27
Radeon HD 7790 1GB (1000/1500) 31
26
Gigabyte GTX 650 Ti 2GB (925/1350) 31
26
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) 27
23
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Far Cry 3 - DX11
1920x1080, Ultra Detale, AF x16

Zotac GTX 660 2GB (980/1502) 37
32
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) 33
28
Asus HD 7790 DCUII OC 1GB (1075/1600) 29
24
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) 29
24
Radeon HD 7790 1GB (1000/1500) 28
22
Gigabyte GTX 650 Ti 2GB (925/1350) 28
23
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) 24
20
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

W bajecznym wizualnie Far Cry 3 bohater artykułu wykazywał podobne możliwości, co GeForce GTX 650 Ti. Płynność animowanego obrazu co prawda nie była najlepsza i najwyższym trybem, do jakiego polecamy układ graficzny Radeon 7790, to tryb 1680x1050.