Dodatkowe testy w trybie 2560x1600

Jak wspominaliśmy na wstępie, dokonaliśmy kilku dodatkowych testów w trybie 2560x1600, który oczywiście jest zarezerwowany dla topowych kart graficznych. Niemniej jednak chcieliśmy wam pokazać, jak wpłynie on na relacje karty graficznej Radeon 7850 wyposażonej w 1 i 2 GB. Poniżej wyniki z przeprowadzonych testów.

Crysis 2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16

MSI Radeon 7850 1GB (860/1200) 25
18
Sapphire Radeon 7850 2GB (860/1200) 26
19
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Dirt: Showdown - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16

MSI Radeon 7850 1GB (860/1200) 32
27
Sapphire Radeon 7850 2GB (860/1200) 37
32
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

BattleField 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16

MSI Radeon 7850 1GB (860/1200) 30
23
Sapphire Radeon 7850 2GB (860/1200) 32
25
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Max Payne 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16

MSI Radeon 7850 1GB (860/1200) 39
28
Sapphire Radeon 7850 2GB (860/1200) 40
29
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 


W tak wymagającym środowisku pojawiły się większe różnice w ilościach wyświetlanych klatek - w Dirt: Showdown widoczne gołym okiem. Nie da się jednak ukryć faktu, że Radeon 7850 w trybie 2560x1600 mieliśmy ledwo płynną animację obrazu. We znaki wdały się głównie duże spadki kl./s, co przekreśla odpowiedni komfort grania.