Gry

Porównanie oprawy graficznej na PC , PS3 i Xbox 360 cz.1

z dnia

O ile wcześniejsze testy porównawcze dotyczyły jedynie wersji PC starej i nowej edycji gry o tyle w dalszych testach, w których wzięły udział wszystkie trzy wspierane platformy postanowiłem wykorzystać nowy scenariusz opisywanej produkcji – Assault on Dark Athena.

Wybór scenariusza

Na wstępie śpieszę wyjaśnić, iż zgodnie z informacjami udostępnionymi w Internecie wersje konsolowe nowego Riddicka „chodzą” w nominalnej rozdzielczości 1024x720, która następnie jest upskalowana do wybranych ustawień systemów konsoli. W przypadku wersji PC nie ma oczywiście takich ograniczeń (osobiście testowałem grę w rozdzielczości 1920x1200).

Wszystkie zamieszczone w tym rozdziale zdjęcia zostały wykonane w rozdzielczościach 1920x1200 – dla wersji PC i 1920x1080 - dla edycji konsolowych.

Konfiguracja testowa:

  • Procesor: Intel Core i7 920 2,66GHz @ 4GHz
  • Płyta główna: Asus Rampage II Extreme Intel X58
  • Pamięć RAM: Corsair DDR3 3x2GB 1600MHz CL8 DHX Core i7
  • Karta graficzna: EVGA GTX260 Core 216, 896MB (55nm) SSC
  • Dysk twardy: Seagate 250 GB Barracuda 7200.10, 16MB Cache
  • Zasilacz: Be-quiet Dark Power P7-PRO-650W
  • Windows Vista Ultimate 64bit PL, SP1
  • Direct X 10
  • Wersja sterownika nVidia: 182.50

Ustawienia grafiki

Twarz Riddicka – PC

Twarz Riddicka – PS3

Twarz Riddicka – X360

Hangar w mroku – PC

Hangar w mroku – PS3

Hangar w mroku – X360