Systemy operacyjne

Przypnij często używane foldery i dokumenty do paska zadań

Pasek zadań z Windows 7 oferuje tzw. Jump Listy. To świetne rozwiązanie, ponieważ pozwala szybko dotrzeć do często używanych folderów lub dokumentów. Możesz też dodać do paska zadań jakiś program, który - jeśli współpracuje z "siódemką" - zaoferuje dodatkowo kilka funkcji. Dla przykładu, jeśli przypniesz Internet Explorer 8, zaoferuje on łącza do ostatnio odwiedzanych stron oraz dwa zadania: Rozpocznij przeglądanie InPrivate oraz Otwórz nową kartę. Kiedy zaś przypniesz MS Worda, również uzyskasz dostęp do ostatnio otwieranych dokumentów. Co więcej, jeżeli z któregoś dokumentu korzystasz regularnie (np. dopisujesz kolejne informacje do raportu), możesz go przypiąć. Wówczas dostęp do niego będzie bardzo łatwy i szybki. Gorąco zachęcam do używania Jump List.